Diagnose, syg fisk
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-10-04 13:24

Jeg har en slørhale der ser ud som om der er gået hul på hovedet af
den...

Det er lidt svært at forklare hvordan det ser ud, men jeg vil da
prøve. Det er en hvid udposning ovenpå hovedet, ca. midt mellem
øjnene. Det kunne godt ligne at den var blevet stukket i hovedet med
en spids genstand. Den har de sidste 1-1½ uge været temmelig sløv.
Jeg har taget et lille billede af den, det er ikke blevet vildt godt
dog: http://hs235.dk/sygfisk.jpg

Er der nogen herinde der kan diagnosticere ? - skal den aflives
hurtigst muligt eller kan det helbredes ?

Hvis du engang føler ingen hører dig.. Elsker dig... Holder af dig..
ser dig.. Ingen vil snakke med dig..
Så husk blot på: FALCK ER DER ALTID!

Fra : Alexia

Dato : 27-10-04 21:03

tror ærlig talt du må ned til en fiskehandler der har styr på det og
spørge.. for der er vist ingen her der ved det...

held og lykke...