Pas på med hvor i handler !!!!!
Fra : outdoor

Dato : 28-10-04 09:23

Hej

jeg har nogle sørgelige meddelser at komme med..

1. Hvis i har købt brugtvogn ved Caravanhuset i Hvalsø, så kør på et
andet værksted og få den chekket, da både gastest og fugttest ikke er
godkendt (uautoriseret )
Samt hvis i bla. har fået sat ekstraudstyr i vognen der har stort
elforbrug..

2. Campingbranchens kvalitetsmærke, viser sig at være et klubmærke til
dem der har råd til at betale for det !!! Så det kan vi campister ikke
regne med mere.....

Er der nogen i dette forum der evt. kan hjælpe mig med at få noget
skrevet i aviserne, for jeg syntes at det er ret vigtigt da det er vores
familiers sikkerhed det drejer sig om.

I kan går www.123hjemmeside.dk/outdoor der vil bilve lavet et forum der
og en side med blacklisting af campingfirmaer...

Med venlig hilsen

Søren Giltoft

http://www.kandu.dk/

Fra : phk

Dato : 28-10-04 11:56

"outdoor" <outdoor.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> jeg har nogle sørgelige meddelser at komme med..

Det har jeg også. Det sidste sted jeg ville handle - uanset hvad jeg vil
købe - er noget fra et firma som oversvømmer nyhedsgrupperne med slet
skjulte reklamer for sit eget firma.

Og det uanset om de har et kvlitetsmærke eller ej (hvilket jeg kan se du
ikke har).

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 28-10-04 16:31

"outdoor" <outdoor.news@kandu.dk> wrote in message news:<4180ad37$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> I kan går www.123hjemmeside.dk/outdoor der vil bilve lavet et forum der
> og en side med blacklisting af campingfirmaer...

DU HAR HAFT SAMME INDLÆG HOS DCU:
DU KOMMER MED ANKLAGER; OG NÅR DU BLIVER BEDT OM AT PRÆCICERE HVAD
SAGEN DREJER SIG OM; SVARER DU IKKE:
DET VIRKER IKKE SÆRLIGT SERIØST.

HER ER DEBATTEN FRA DCU-SIDEN
Forfatter: Søren Giltoft Oprettet: 19/10-2004 - 10:55
Camping Branchens logo et præstige mærke

Jeg har den sørgelige erfaring med at campingbrancens logo, som er
regnet for at være et kvalitetsmærke, er et mærke for de
caravanværksteder der har råd til at være med i klubben....

Da det her drejer sig om campisternes sikkerhed, vil jeg anbefale alle
der har fået repareret eller købt vogne hos caravanhuset i Hvalsø om
at få jeres vogn efterset et andet sted...

Det gælder hvis i har fået monteret bla. ekstraudstyr som ultraheat
eller fået lavet gastest dette sted...

Har i købt brugt vogn der så få vognen fugttestet på et andet
værksted, da der manipuleres med disse rapporter..

Med venlig hilsen

Søren Giltoft

Besvaret af: Lennart Søderberg Oprettet: 19/10-2004 - 16:13
Det lyder jo ikke godt - men kunne du ikke forklare nærmere hvad der
er sket?

Venligst Lennart

Besvaret af: Adam Oprettet: 19/10-2004 - 17:32
Hej Søren
DET er ellers noget af en påstand at sende i omløb - uden den mindste
form for dokumentation. Jeg håber du har den et eller andet sted, for
ellers er du vist lidt tæt på injurilovgivningen - såvidt jeg kan
bedømme.

Venlig hilsen
Adam

Besvaret af: Peter Koch Oprettet: 20/10-2004 - 13:57
Jeg vil lige gøre opmærksom på at Søren Giltoft er en tidligere
medarbejder fra CaravanHuset, der tilsyneladende er harm over sin
opsigelse som skyldes mistænkelige forhold. Den enkelte sag er
afsluttet med fuldt tilbagekøb af vognen for 1 måned siden og kunden
har da købt en ny vogn hos forhandleren, så helt galt er det ikke.
Peter

Besvaret af: Michael Oprettet: 20/10-2004 - 14:45
Camping Branchens logo fortæller jo bare, at de har betalt kontingent
til klubben.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-10-04 17:02

> [...]
> godkendt (uautoriseret )
> Samt hvis i bla. har fået sat ekstraudstyr i vognen der har stort

Hvordan bliver man autoriseret til fugttest ?
Det er da bare et elektronisk apparat som måler fugtigheden og vis det
bliver kalibreret/testet jævnligt er den måling korrekt.

Hvis man får udført gastest skal det selvfølgeligt være hos en godkendt
F-gasinstallatør, men det lyder da underligt at en forhandler ikke har sådan
en ansat.

Jeg har fået monteret en UltraHeat i min vogn, men jeg kunne da ikke finde
på at klage over forhandleren selvom den kan bruge op til 2 kW. Så jeg
forstår ikke dit problem.

Mvh. Tommy

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-10-04 17:48

outdoor wrote:

> jeg har nogle sørgelige meddelser at komme med..

.... megaklip...

Søren, du bedes venligst holde dine opslag i en dertil beregnet gruppe.
Denne er ikke den rigtige. Denne gruppe er beregnet på debat om camping. Se
fundatsen for gruppen her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

Også sendt til mailto:soren_giltoft@hotmail.com - da jeg ikke tror at Søren
selv læser gruppen.