DCUs CENSURMESTER!
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-10-04 15:56

DCUS medlemmer finder sig i alt uden at kny!

DCUs pensionerede Bestyrelsesmedlem, CENSURMESTEREN, farer rundt i
hele Europa og når han gider eller har lyst opdaterer han
DCU-medlemmernes hjemmeside, således at medlemmerne får svar på deres
indlæg ET HELT DØGN EFTER at deres indlæg er GODKENDT og
offentliggjort !Selve indlægget kan således også være et over et DØGN
gammelt !

..........OG DCU-MEDLEMMERNE FINDER SIG FANEME I DET!

Joe højintelligentsen er i højsedet her. Pis på et DCU-MEDLEM og HAN
siger undskyld hahahahahahahahaahahh.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 27-10-04 17:55

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> DCUS medlemmer finder sig i alt uden at kny!

Er du alle medlemmer? for at bruge dine egen vendinger

> [...]
> indlæg ET HELT DØGN EFTER at deres indlæg er GODKENDT og
> offentliggjort !Selve indlægget kan således også være et over et DØGN

Det er godt set, du gamle.

> .........OG DCU-MEDLEMMERNE FINDER SIG FANEME I DET!

Tjaa, vi skulle måske ha' dig som moderator, det tror jeg ikke, så fungere
det fint som det er.

> Joe højintelligentsen er i højsedet her. Pis på et DCU-MEDLEM og HAN
> siger undskyld hahahahahahahahaahahh.

Du kan jo prøve, jeg ville ikke gøre det, det er svært at samle sine tænder
op med brækkede finger.

Gismo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-10-04 23:44

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<417fd302$0$23052$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Er du alle medlemmer? for at bruge dine egen vendinger

Næe jeg er slet ikke medlem! men se alle de medlemmer som skriver
dagligt i DCUs "debatforum" under hård CENSUR og knægtelse af
demokratiet og af ytringsfriheden! men det er måske lige din kop te?
At nogen bestemmer for dig hvad du skal mene og tro og hvad du må sige
i din egen forening?

> Det er godt set, du gamle.

)) ser ret godt, men gammel nej ikke endnu )

> Tjaa, vi skulle måske ha' dig som moderator, det tror jeg ikke, så fungere
> det fint som det er.

Ja du går jo ind for CENSUR og knægtelse af demokratiet og
ytringsfriheden i Danmarks største fritidsforening så dit synspunkt
kan ikke overraske nogen vel!

> Du kan jo prøve,

Det behøver jeg slet ikke det gør DCUs bestyrelse HVER dag )

jeg ville ikke gøre det, det er svært at samle sine tænder
> op med brækkede finger.

Den må du lige forklare lidt nærmere! Har hele DCUs bestyrelse
brækkede fingre og samler de deres tænder op med brækkede fingre? Hvem
tører dem så i røven når de har været på toilet? DIG GISMO? Er det
derfor du er så negativ ? ))

> Gismo

verner

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 28-10-04 15:05

Verner.

Du har i flere tidligere indlæg stærkt påpeget at du helt bestemt
altid fører en sober tone, når du starter et indlæg - og at hvis du
senere fører en mindre sober tone, så er det altid fordi du har ladet
dig provokere af de andre debatører.

Jeg skal lige spørge, om du stadig mener at det forholder sig sådan ?
Når jeg læser dit første indlæg i denne tråd - og for den sags skyld
flere andre lignende - så har jeg noget svært ved at se, hvordan du
kan fastholde, at sådan arbejder du altid her.

/Flemming

Fra : Kim Olsen

Dato : 28-10-04 20:05

> [...]
> flere andre lignende - så har jeg noget svært ved at se, hvordan du
> kan fastholde, at sådan arbejder du altid her.

Ja det var også min tanke.

Nu har Bo Børgesen ihvert fald vist at han både han starte en tråd med
tilsvining af andre, og blande sig med tilsvining i en anden helt seriøs
debat, og endelig offentliggør navnet på en person, der har skrevet til ham
privat.

Godt gået børgedreng!!

Hilsen
Kim Olsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-10-04 17:07

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<41814189$0$86942$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Ja det var også min tanke.

Ja det kan du godt bilde os ind.

> Nu har Bo Børgesen ihvert fald vist at han både han starte en tråd med
> tilsvining af andre,

Kender ikke fyren, men han fylder meget i din verden. Har aldrig set
et indlæg fra ham, hvis du stadigvæk tror at JEG hedder Bo Børgesen så
behold du bare din barnetro heheheheh.

og blande sig med tilsvining i en anden helt seriøs
> debat,

Hvis det er mig du mener går du galt i byen.Jeg roser faktisk Jørgen
for hans helt utrolige tankevirksomhed! og bidrag til debatten!

og endelig offentliggør navnet på en person, der har skrevet til ham
> privat.

Er det Jørgen du mener? Det hedder han faktisk ! det er det navn han
underskriver sig med! DU underskriver dig jo med Kim Olsen ik !

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-10-04 20:16

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0410280604.624afab6@posting.google.com>...

Hej Flemming.

> Verner.
>
> Du har i flere tidligere indlæg stærkt påpeget at du helt bestemt
> altid fører en sober tone, når du starter et indlæg -

Ja her fangede du mig. Jeg siger FANEME og jeg burde ikke bande.Det
beklager jeg meget.

og at hvis du
> senere fører en mindre sober tone, så er det altid fordi du har ladet
> dig provokere af de andre debatører.

Ja og her er jeg STÆRKT provokeret af DCUs forretningsudvalg ! Så kan
du Flemming vurdere, om et bandeord FANEME kan stå mål med CENSUR og
MENINGSTYRANI, MISINFORMATION og knægtelse af DEMOKRATIET i Danmarks
største fritidsforening! Føler DU dig ikke provokeret af det
Flemming? DU kan heller ikke skrive noget som bestyrelsen i DCU ikke
er enig i så censurerer de dig!

> Jeg skal lige spørge, om du stadig mener at det forholder sig sådan ?

Ja i MEGET høj grad ))

> Når jeg læser dit første indlæg i denne tråd - og for den sags skyld
> flere andre lignende

Giv lige et hint så skal jeg give diget svar!

- så har jeg noget svært ved at se, hvordan du
> kan fastholde, at sådan arbejder du altid her.

Sådan er det altså Flemming, hvis folk behandler og taler pænt til mig
gør jeg det samme til dem ) ligesom til dig nu !

> /Flemming

/verner

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 29-10-04 14:51

Jeg har med stor interesse læst mange af de indlæg der har været i denne
tråd.
Jeg kan jo godt og hurtigt se at ven ikke bryder sig om DCU, og det skal han
jo have lov til at gøre.
Jeg er ikke medlem af DCU endnu, agter at melde mig ind i løbet af en måned
eller så.
Men jeg kunne godt tænke mig at få nogle eksempler fra "ven" om hvor der
bliver udøvet censur.
Jeg har selv brugt DCU´s debat i mange tilfælde og har ikke oplevet censur.
Så "ven" kom med nogle eksempler, da censur jo er forbudt i følge
grundloven, så jeg håber at du kan komme med noget, og ikke blot nogle sure
opstød.
Med venlig hilsen
Kjeld Bentzen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-10-04 21:10

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> wrote in message news:<41824ac4$0$25250$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

Hej Keld.

> Jeg har med stor interesse læst mange af de indlæg der har været i denne
> tråd.

Prøv også at læse de øvrige tråde hvor DCU er emnet.

> Jeg kan jo godt og hurtigt se at ven ikke bryder sig om DCU, og det skal han
> jo have lov til at gøre.

Her tager du fejl Keld, jeg kan godt lide DCU , men jeg kan ikke
fordrage den Bestyrelse der sidder i DCU-huset i dag, for mig står de
for ALT hvad der er udansk, ja de står for alt hvad der er
modbydeligt for mig.

> Jeg er ikke medlem af DCU endnu, agter at melde mig ind i løbet af en måned
> eller så.

DET synes jeg du skal gøre allerede i morgen )) så vinder du måske
ovenikøbet et DCU krus eller et DCU askebæger!

> Men jeg kunne godt tænke mig at få nogle eksempler fra "ven" om hvor der
> bliver udøvet censur.

Det gør der principielt på ALLE kommunikationsområderne ! der hvor der
burde være en dialig i en demokratisk forening.

1) De valgte tillidsrepræsentanter vil ikke gå i dialog med
medlemmerne de har fået mundkurv på af Landsformanden. Hvis du stiller
dem et spørgsmål henviser DINE kommende tillidsrepræsentanter DIG til
forretningsudvalget (Landsformanden) i DCU-huset! og HAN gider ikke
svare på medlemmernes spørgsmål! jo måske EEN AFTEN hvert ANDET ÅR !
Så alle dine spørgsmål bliver CENSURERET væk, og samtidigt knægtes
ytringsfriheden i foreningen DCU.

2)På MEDLEMMERNES EGEN "debathjemmeside" censureres alle spørgsmål væk
som ikke passer formanden. ALT vedr. kritik af bestyrelsen CENSURERES
væk! ALT vedr. demokrati i DCU CENSURERES væk ! og meget mere læs
nogle af de tidligere DCU indlæg.

3) I medlemmernes EGET medlemsblad CENSURERES ALT kritik af
bestyrelsen væk! Ros offentliggøres straks! Medlemmer kan ikke komme
CENSURFRIT til orde i deres eget medlemsblad!

Keld jeg kan give dig mange eksempler, men anskuelighedsundervisning
er meget bedre ved selvsyn.

Keld prøv at stille følgende spørgsmål til DCUs bestyrelse på DCU egen
hjemmeside! og til DCUs eget medlemsblad!

1)Hvorfor vil DCUs tillidsrepræsentanter ikke gå i dialog med
medlemmerne! ( De overtræder DCUs egne Love og Vedtægter ved ikke
at gøre det, det er HELE formålet med tillidsrepræsentanter)

2) Hvorfor er DCUs referater HEMMELIGE for medlemmerne?

3) Hvorfor er DCUs regnskaber hemmelige for medlemmerne?

4)Hvad tildeler DCUs bestyrelse sig selv i løn diæter ben og
frynsegoder?

ALLE SIMPLE spørgsmål Keld ! Hvis du stiller dem til DCUs bestyrelse
bliver DU censureret væk.

> Jeg har selv brugt DCU´s debat i mange tilfælde og har ikke oplevet censur.

Så har du nok kun rost bestyrelsen, prøv at stille mine SIMPLE og
relevante spørgsmål?

> Så "ven" kom med nogle eksempler, da censur jo er forbudt i følge
> grundloven, så jeg håber at du kan komme med noget, og ikke blot nogle sure
> opstød.

Hvis DU SELV stller spørgsmålene oplever DU SELV CENSUREN og så får du
den ikke fra anden hånd!

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 07-11-04 17:25

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så "ven" kom med nogle eksempler, da censur jo er forbudt i følge
> grundloven, så jeg håber at du kan komme med noget, og ikke blot nogle

Jow, jow censur er der godt nok på DCU's forum, den 31/10-04 skrev jeg
nedenstående indlæg til "Mellem Campister", og da indlægget endnu ikke er
blevet vist, regner jeg med at censuren har taget det.
Hvis man læser her:
http://www.dcu.dk/indhold/webside.asp?articleguid=1272&submenuid=4733&menuid=4726&AreaGuid=2285
kan det ses at DCU forbeholder sig ret til at afvise indlæg!!

Mit indlæg:

"Jeg har overvejet at melde familien ind i DCU, men nu er jeg godt nok ved
at være meget i tvivl!

Det er efter min personlige mening helt uhørt, at et forum som dette totalt
bliver ødelagt af, der skal være en moderator (det kunne man vel leve
med), - men når så moderator åbenbart ikke har, den nødvendige adgang til
Internettet, så hopper kæden af!

Der er på denne måde så lang tid mellem opdateringerne, at en masse indlæg
totalt mister deres værdi, eller mindst ser underlige ud.

Lad mig hører hvad i andre mener om situationen, hvis indlægget her får det
blå stempel af moderatoren."

Mvh

Henning

PS ven_hj@yahoo.dk er i mit kill-filter, så ham ser jeg kun noget til, når
andre svarer ham.

Fra : phk

Dato : 07-11-04 20:06

"Henning Mikkelsen" <mikmik@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> totalt mister deres værdi, eller mindst ser underlige ud.
>
> Lad mig hører hvad i andre mener om situationen, hvis indlægget her får

Og så er der i samme katagori ham der skriver indlæg om et indlæg han mente
var væk. Moderator var næppe i tvivl om om indlægget var slettet eller ej

Per, Esbjerg

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 07-11-04 22:35

> Og så er der i samme katagori ham der skriver indlæg om et indlæg han
> mente var væk. Moderator var næppe i tvivl om om indlægget var slettet
> eller ej --
> Per, Esbjerg

Jeg har ikke et sekund været i tvivl om, at mit indlæg ville blive
frasorteret, men jeg vil tro moderator har læst det!
Meningen med indlægget var egentligt også bare, at give udtryk for at jeg
her i år 2004, finder det latterligt, når moderator undskylder de langsomme
opdateringer, med at have dårlig internetforbindelse!!

Mvh
Henning

Fra : Gismo

Dato : 07-11-04 20:27

Henning Mikkelsen wrote:

> [...]
> indlæg totalt mister deres værdi, eller mindst ser underlige ud.
>
> Lad mig hører hvad i andre mener om situationen, hvis indlægget her

Det er måske lidt dumt at spørge på en forenings egen web side
om det er en god idé at være medlem, jeg tror også at et politisk
parti ville anbefale dig at melde dig ind, og på samme måde er der
noget i et partiprogram man kan bruge og noget man ikke kan, så
er der jo kun at finde det parti/foening man syntes der giver de største
fordele.
Hvis kam har 254.000 medlemmer kan man ikke stille alle tilfredse
og må derfor gå efter flertallet, det kaldes demkrati, tvivler nu på at
alle 254.000 medlemmer er brugere af campister imellem,
tiden på opdateringerne er kun midlertidig, alle har krav på ferie,
og da jobbet åbentbart ikke er sådan lige til at bestride, har de nok
valgt den løsning der er bedst for foreningen. Ellers har vi jo et godt
forum her ikk'

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-11-04 16:10

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<418e7513$0$17571$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> Henning Mikkelsen wrote:

---klip---

> Det er måske lidt dumt at spørge på en forenings egen web side
> om det er en god idé at være medlem,

Ja ihvertilfælde hos DCU som CENSURERER alt der kan lugte af kritike
spørgsmål væk.

jeg tror også at et politisk
> parti ville anbefale dig at melde dig ind,

Der er ikke sammenhæng i dine kommentarer (undlad OGSÅ) DCU REAGERER
med at CENSURERE ! forstår du sammenhængen ? når du siger at et parti
vil anbefale dig at melde dig ind?

og på samme måde er der
> noget i et partiprogram man kan bruge og noget man ikke kan,

Forskellen her er jo så bare lige, at DCU IKKE har noget program ! DCU
har ingen handleplan ! DCU har ingen prioritetsplan ! ja DCU har slet
ingen visioner for fremtiden! prøv du bare at spørge Kredsformand Tage
Hvam !

Har DU set nogen planer fra DCU ?

Så DIN sammenligning er helt ude i hampen væk fra den virkelige
verden.

> er der jo kun at finde det parti/foening man syntes der giver de største
> fordele.

Ikke alle regner i færgerabatter !

> Hvis kam har 254.000 medlemmer kan man ikke stille alle tilfredse
> og må derfor gå efter flertallet,

Forkert, man stiller kun bestyrelse tilfredse så de ikke vil forlade
taburetten uden sværdslag og uden LØN, BEN, DIÆTER og FRYNSEGODER som
er hemmelige for medlemmerne.

Og så går man ENSIDIGT efter børnefamiler, som de eneste.

det kaldes demkrati,

Ja i DIN verden.
DU gårr jo også ind for lukkethed, knægtelse af demokrati og censur af
medlemmerne, det er DIN form for demokrati.

tvivler nu på at
> alle 254.000 medlemmer er brugere af campister imellem,
> tiden på opdateringerne er kun midlertidig,

Hvor ved du det fra ? gætter du eller hvad? eller er det som så ofte
bare TOM luft?

alle har krav på ferie,

Kender du begrebet "FERIEAFLØSER" ? eller er det et fremmedord for dig
som for Danmarks største fritidsforening med 257.000 medlemmer?
Hovedproblemet er, at DCUs Bestyrelse IKKE kan finde en NY
CENSURMESTER ikke engang en FERIE-afløser til det BESKIDTE job kan de
finde inde i DCU-huset.

> og da jobbet åbentbart ikke er sådan lige til at bestride,

DU er faneme ikke nem at narre ! Hvad med dig selv du går jo ind for
knægtelse at ytringsfriheden og CENSUR i DCU ?

har de nok
> valgt den løsning der er bedst for foreningen.

Hvorfor skriver du ikke for MEDLEMMERNE ? men den løgn er nok for stor
til at tage i sin mund ik !
NÆE du den løsning er bedst for PAMPERNE.

Ellers har vi jo et godt
> forum her ikk'

Jo da , men reaktionstiden er også her for lang.Nogen gange opdateres
her også KUN een gang om dagen.

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 08-11-04 17:31

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> jeg tror også at et politisk
>

> Der er ikke sammenhæng i dine kommentarer (undlad OGSÅ) DCU REAGERER
> med at CENSURERE ! forstår du sammenhængen ? når du siger at et parti
> vil anbefale dig at melde dig ind?

Det her fatter jeg ikke, skær det venligst ud i pap.

> og på samme måde er der

Du klipper lidt underligt, hvorfor ikke lade et afsnit stå sammen det gør
det nemmere at forstå,

> [...]
> har ingen handleplan ! DCU har ingen prioritetsplan ! ja DCU har slet
> ingen visioner for fremtiden! prøv du bare at spørge Kredsformand Tage

Jeg til dels give dig ret, foreningen køre som på skinner, 3000 nye
medlemmer det er bedre en et politisk parti, og jeg deraf udlede
at DCU har succes, men korrekt, der er ikke noget der flytter sig
i DCU, måske det nye hovedsæde, men det har campister vel ikke
direkte gavn af.

> Så DIN sammenligning er helt ude i hampen væk fra den virkelige
> verden.

Det syntes jeg ikke, der er alternativer til DCU

> Ikke alle regner i færgerabatter !

Det er også korrekt, men nu skal man jo passe på med hvad jeg skriver
men det er min overbevisning at mange melder sig ind fordi andre campister
anbefaler det, man får sit campingpas, nogle blade, og det hele forgår
automatisk, måske er det, der er mange der finder rart ved DCU, who know's

> Forkert, man stiller kun bestyrelse tilfredse så de ikke vil forlade
> taburetten uden sværdslag og uden LØN, BEN, DIÆTER og FRYNSEGODER som
> er hemmelige for medlemmerne.

Vil du hermed påstå at det kan lade sig gøre at stille alle tilfreds?
Det står jo en frit for at stille op, jeg gider ikke bruge min firtid på
det,
så de ben og fryns som de for er OK for mig, uanset hvad de for,
Det virker mere som om det er misundelsens børd der skal sluges
fra din side.

> Og så går man ENSIDIGT efter børnefamiler, som de eneste.>
> det kaldes demkrati,

Det ved jeg ikke om det gør, men det så deres valgflæsk

> DU gårr jo også ind for lukkethed, knægtelse af demokrati og censur af
> medlemmerne, det er DIN form for demokrati.

Tjaa, hvis tonen ikke kan holdes på et fornuftigt leje mere jeg at debatten
kan være mere skadelig for foreningen, end positiv.
DCU må dog have et mål om at overleve.

> tvivler nu på at

> Hvor ved du det fra ? gætter du eller hvad? eller er det som så ofte
> bare TOM luft?

Hvis jeg vidste det ville jeg ikke skrive "tvivler på" men jeg har en
formodning
da de 254.000 medlemmer tæller alle fra 0 - ??? år, nogen kan ikke læse
andre
har ikke internet adgang, osv.

> [...]
> Hovedproblemet er, at DCUs Bestyrelse IKKE kan finde en NY
> CENSURMESTER ikke engang en FERIE-afløser til det BESKIDTE job kan de

Er det så noget du kan dokumentere.? Eller har de valgt en anden løsning
fordi
der er personer der gør jobbet til en svær størrelse.

> DU er faneme ikke nem at narre ! Hvad med dig selv du går jo ind for
> knægtelse at ytringsfriheden og CENSUR i DCU ?

Har tidligere svarret, nej jeg er ikke intresseret, bruger min fritid på
andet.

> Hvorfor skriver du ikke for MEDLEMMERNE ? men den løgn er nok for stor
> til at tage i sin mund ik !
> NÆE du den løsning er bedst for PAMPERNE.

Fordi jeg mener foreningen, der er valgt nogle best. medl. som varetager
foreningens
interesser, hvordan det defineres må så være op til best. ellers var der
ikke nogen
grund til at de var der. Du er så ikke enig med den siddende best. og det må
være
nemmest at påvirke indefra, isteddet for et forum?

> Jo da , men reaktionstiden er også her for lang.Nogen gange opdateres
> her også KUN een gang om dagen.

Du kan jo bruge outlook så er opdateringerne der få sek. efter. Men hvorfor
brokker du dig ikke over det?

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 01:02

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<418f9f43$0$23075$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...

> Det her fatter jeg ikke, skær det venligst ud i pap.

Min pointe er, at DCU ikke (som du siger politiske partier ville gøre!
sige meld dig ind!) gør som et politisk parti, men reagerer med at
CENSURERE manden!

> Det syntes jeg ikke, der er alternativer til DCU

Enig, men disse alternativer kan ikke tilbyde det samme som en stor
forening som DCU. I princippet finder jeg EEN stor forening bedst ,
den vil have større indflydelse end mange små!
Hvis EEN stor forening blev dygtigt ledet kunne den også rumme alle
campingmuligheder indenfor egne rækker, men det kræver jo moderne
tænkende ledere.

> [...]
> anbefaler det, man får sit campingpas, nogle blade, og det hele forgår
> automatisk, måske er det, der er mange der finder rart ved DCU, who know's

Jeg tror du har ret her.

> Vil du hermed påstå at det kan lade sig gøre at stille alle tilfreds?

Heheh, nej det vil jeg ikke påstå, men man kunne ramme meget mere
bredt med andre fordelsordninger,jeg mener at man i en forening skal
lave fordelsordninger som ALLE kan bruge hvis de ønsker hvorfor skal
ikke børnefamilier betale "hele" gildet? det at have børn er vel ikke
det eneste saliggørende for campinglivet, selvom de er sjove at lave
og træne til at lave )

> Det står jo en frit for at stille op, jeg gider ikke bruge min firtid på
> det,
> så de ben og fryns som de for er OK for mig, uanset hvad de for,

Ja og det er uforståeligt. Er du også ligeglad med hvad politikkerne
bruger borgernes penge til?

> Det virker mere som om det er misundelsens børd der skal sluges
> fra din side.

Nej det er ikke korrekt. Jeg kender ikke beløbenes størrelse så det
kan jeg naturligvis ikke med rimelighed kritisere ! Det jeg kritiserer
er LUKKETHEDEN og hemmeligholdelsen af hvad pengene bruges til og
HVILKE ben og FRYNS repræsentanterne GIVER SIG SELV for at holde kæft
og nægte dialog med medlemmerne som har valgt dem!

> Det ved jeg ikke om det gør, men det så deres valgflæsk

Ja måske.

> Tjaa, hvis tonen ikke kan holdes på et fornuftigt leje mere jeg at debatten
> kan være mere skadelig for foreningen, end positiv.
> DCU må dog have et mål om at overleve.

Det er jeg helt enig i, men det er jo ikke det som er problemet!
Problemet er jo at Forretningsudvalget har en CENSURMESTER der
censurerer PRÆCIS som formanden vil have det UANSET skrevne regler. Et
godt eksempel er Hennings indlæg her for nylig.HAN overtrådte ingen
regler men blev CENSURERET væk alligevel.

> Hvis jeg vidste det ville jeg ikke skrive "tvivler på" men jeg har en
> formodning

Det var IKKE dette jeg kommenterede )) MEN...

"tiden på opdateringerne er kun midlertidig" ? Hvor ved du det fra ?

> Er det så noget du kan dokumentere.? Eller har de valgt en anden løsning
> fordi
> der er personer der gør jobbet til en svær størrelse.

Logikken siger mig, at pamperne lader en gammel pensionist fare rundt
i Europa og servicere 257.000 medlemmer hvis han kan finde en
internetforbindelse eller han gider at opdatere!
Tror du pamperne får meget kredit for DET serviceniveau? Det er
simpelthen at pisse på sine medlemmer i år 2004 ! synes du ikke det ?
Jeg er overbevist om at de IKKE kan finde en CENSURMESTERAFLØSER.

Hvad med dig selv du går jo ind for

> Har tidligere svarret, nej jeg er ikke intresseret, bruger min fritid på
> andet.

Næe GISMO folk som går ind for lukkethed og DCU-CENSUR hænger
heldigvis ikke på træerne ))

> [...]
> foreningens
> interesser, hvordan det defineres må så være op til best. ellers var der

Enig i princippet, men nu har vi desværre en Bestyrelse som opfører
sig som bykonger og de er sgu svære at komme af med, især når de kan
få 80 tillidsrepræsentanter til at holde kæft og sidde pænt UDEN at gå
i dialog med medlemmerne som har valgt den, FY FOR SATAN nogle
personager.

Du er så ikke enig med den siddende best. og det må
> være
> nemmest at påvirke indefra, isteddet for et forum?

Her er jeg ikke enig med dig. Indefra vil du være klart i mindretal,
og med den lukkethed der er i DCU i dag vil du ikke kunne påvirke og
orientere medlemmerne indefra ! eksempel, Tage Hvam forsøgte at sætte
noget i gang ? han har fået mundkurv på siden han udtalte sig selvom
han pladerede for en åben debat!

> Du kan jo bruge outlook så er opdateringerne der få sek. efter. Men hvorfor
> brokker du dig ikke over det?

Kan du ikke lige forklare hvordan?

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 09-11-04 16:24

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]
> Hvis EEN stor forening blev dygtigt ledet kunne den også rumme alle
> campingmuligheder indenfor egne rækker, men det kræver jo moderne

Som virkeligheden ser ud i dag, kan det ikke lade sig gøre, så må man
jo vælge det bedste alternativ, alternetivet kunne måske bygges op til
at blive den store, hvis det er rabatter der giver udslaget om det bliver
en stor forening med succes, skulle problemet nemt kunne løses, mange
af de rabatter der gives hos DCU kan matches af fagforeniger, personale
klubber osv.

> [...]
> ikke børnefamilier betale "hele" gildet? det at have børn er vel ikke
> det eneste saliggørende for campinglivet, selvom de er sjove at lave

Et spørgsmål om overlevelse, hvis den næste generation campister er
sikret, er der penge i kassen igen.

> Ja og det er uforståeligt. Er du også ligeglad med hvad politikkerne
> bruger borgernes penge til?

Nu er det sådan at man ikke kan brasende ind i folketinget og sige jeg
vil have, det er derfor man har forskellige partier, og sætter sit X ved
dem man mener anvender pengene bedst,

> [...]
> HVILKE ben og FRYNS repræsentanterne GIVER SIG SELV for at holde kæft
> og nægte dialog med medlemmerne som har valgt dem!

Nu er du selv inde på fryns og ben igen, hvad finder du rimeligt at de får?
Du vil jo gerne vide det.

> [...]
> godt eksempel er Hennings indlæg her for nylig.HAN overtrådte ingen
> regler men blev CENSURERET væk alligevel.

Jeg vil godt medgive at moderator er noget ivrig til at moderer cencurer
what ever, men har også forståelse herfor, da debatten ofte løber af
sporet og ender i person snidder, det er set her
Du giver et godt eks. længere nede i tråden, du skriver:

> [...]
> få 80 tillidsrepræsentanter til at holde kæft og sidde pænt UDEN at gå
> i dialog med medlemmerne som har valgt den, FY FOR SATAN nogle

Det kunne godt være formuleret på en måde så det ville skabe større
forståelse og respekt omkring det problem.

> [...]
> orientere medlemmerne indefra ! eksempel, Tage Hvam forsøgte at sætte
> noget i gang ? han har fået mundkurv på siden han udtalte sig selvom

Jeg tror også du er i mindretal uden for,men det ville være rart hvis
nogen inde i forenigen tog bladet fra munden, det kunne så være dig
jeg tror alligevel ikke at frynserne er så store at fratagelse af disse
kan virkesom mundkurv, dog skal du være opmærksom på at der kan
være noget som hedder tavhedspligt, er den omfattet af din prob. er
du lige vidt.

> Kan du ikke lige forklare hvordan?

Går ud fra du bruger outlook, så er der øverst til højre på værktøjs-
linien en knap det hedder nyhedsgrupper her vil du blive guidet i gennem
opsætning det er pære let, når du bliver rigtig god til at sætte post
programmet op kan du skifte navn og e-mail lige så tit du lyster

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 21:30

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<4190e0f0$0$22717$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> [...]
> en stor forening med succes, skulle problemet nemt kunne løses, mange
> af de rabatter der gives hos DCU kan matches af fagforeniger, personale

Jeg er meget enig med dig. Jeg har også spekuleret på om ikke en anden
forening alligevel er løsningen. Man kunne jo opstille den model, at
DCU er til for børnefamilier og at alle præmisser er FOR børnefamiler
som det er nu.
Så skulle forældrene SELV betale for BARNEPIGENE = gøgl og tivoli på
campingpladserne!

Så kunne man jo lave en forening som varetog campister uden børns
interesser!
"Rigtig" camping i naturen men med moderne faciliteter UDEN gøgl og
tivoli.
Jeg mener her en mellemting imellem DCU og BTN.
BTN er efter min mening gået helt over i den anden grøft. Det er også
ok som en valgmulighed, men efter min mening bør der være pladser som
også tager udgangspunkt i nutiden med moderne toiletter/badeforhold,
el, vand og afløb på hver matrikkel! f. eks.
Jeg mener at der skal være så mange valgmuligheder på pladsen som
muligt og man betaler for det man bruger.
Men udviklingen ser desværre ud til at ALLE pladser har som formål at
indføre så meget gøgl og tivoli som overhovedet muligt, så man kan
forhøje prisen og profitten. Hvorfor SKAL en campingplads på et halvt
år tjene en årsløn?

> Et spørgsmål om overlevelse, hvis den næste generation campister er
> sikret, er der penge i kassen igen.

Ja det har du måske ret i, jeg tror nu at det drejer sig om penge i
kassen her og nu.

> Nu er det sådan at man ikke kan brasende ind i folketinget og sige jeg
> vil have, det er derfor man har forskellige partier, og sætter sit X ved
> dem man mener anvender pengene bedst,

Ja, men FORSKELLEN på Folketinget og DCU er, at du har INDSIGT i hvad
folketinget foretager sig helt ned til sidste krone, og HERMED har du
forudsætninger for at sætte dit kryds?

Dem som stemmer i DCU-regi stemmer ud i den blå luft UDEN at de aner
hvad de stemmer på.

> Du vil jo gerne vide det.

For at vurdere dette skal jeg jo vide hvad de præsterer! og hvordan de
opfylder deres opgave som tillidsrepræsentanter ! i dag NUL.

Det er ikke beløbene som er så interessante, men åbenheden og
ærligheden om hvad de tildeler sig selv der betyder noget i denne her
sammenhæng, når vi taler ben og fryns. Hvad skjuler de siden de holder
det hemmeligt ? ved du det?
ved nogen udenfor Bestyrelsen det?

> [...]
> sporet og ender i person snidder, det er set her
> Du giver et godt eks. længere nede i tråden, du skriver:

Ja jeg er overbevist om at de ikke kan finde en NY CENSURMESTER på de
præmisser.

> Det kunne godt være formuleret på en måde så det ville skabe større
> forståelse og respekt omkring det problem.

Måske, men der er også mange som forstår det på min måde at formulere
det på, jeg tror faktisk at den gruppe er størst.

> [...]
> kan virkesom mundkurv, dog skal du være opmærksom på at der kan
> være noget som hedder tavhedspligt, er den omfattet af din prob. er

Der er kun den tavshedspligt som den Landsformanden pålægger de 80
tillidsrepræsentanter. Hvis du læser DCUs Love og Vedtægter vil du se,
at der IKKE er pålagt tavshedspligt eller der er hjemmel for
tavshedspligt overhovedet.
Denne bestyrelse overtræder DCUs egne Love og Vedtægter bl.a. ved også
at repræsentanterne ikke vil gå i dialog med medlemmerne! DEN tavshed
er direkte i strid med Love og Vedtægter og er i sin udførsel direkte
SVINSK og nedladende overfor medlemmerne.

> [...]
> opsætning det er pære let, når du bliver rigtig god til at sætte post
> programmet op kan du skifte navn og e-mail lige så tit du lyster

Tak for hjælpen , jeg vil forsøge mig ))

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 09-11-04 22:36

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]
> indføre så meget gøgl og tivoli som overhovedet muligt, så man kan
> forhøje prisen og profitten. Hvorfor SKAL en campingplads på et halvt

Her hopper kæden af for dig, og du støder rigtig mange mennesker med
de krav du stiller, som jeg læser det er det du efterlyser pladser der har
alt, undtaget noget for børn, er det rigtigt læst?
Børn er vel også en del af nutiden, og især fremtiden.
jeg mener campingpladser skal kunne intressere et så bredt udsnit af
befolkningen som muligt, det kan ikke være rigtigt at der skal arbejdes
hen mod pladser med børn og der tilhørende glæder og ulemper og
pladser med super bingo og strikkeklubber.

Ang. betaling har jeg det bedst med at alt bliver betalt i overnatnings
gebyret, gider ikke mønter mig her og kort mig der.

> Dem som stemmer i DCU-regi stemmer ud i den blå luft UDEN at de aner
> hvad de stemmer på.

Tjaa, hvad mon stemme procenten er...

> For at vurdere dette skal jeg jo vide hvad de præsterer! og hvordan de
> opfylder deres opgave som tillidsrepræsentanter ! i dag NUL.

Jeg går ikke op hvad DCU, og kredsene fortager sig men de arrangere
da ture som er meget roste af dem som deltager.

> [...]
> ærligheden om hvad de tildeler sig selv der betyder noget i denne her
> sammenhæng, når vi taler ben og fryns. Hvad skjuler de siden de holder

Det er der vel ikke nogen der ved, men råd op om et budget i stedet

> Måske, men der er også mange som forstår det på min måde at formulere
> det på, jeg tror faktisk at den gruppe er størst.

Set i lyset af dem der svarer her i gr. ser det ikke sådan ud

> [...]
> er direkte i strid med Love og Vedtægter og er i sin udførsel direkte
> SVINSK og nedladende overfor medlemmerne.

Så rolig nu. Det kan du også selv, man skal ikke kaste med sten osv.
tænker på tråden med tæppet.

Ang. outlook skal du ind under funktioner vælg konti - klik på tilføj
du skal vide hvilken newsserver din internet udbyder har.

Gismo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-04 12:03

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41913859$0$22676$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Her hopper kæden af for dig, og du støder rigtig mange mennesker med
> de krav du stiller, som jeg læser det er det du efterlyser pladser der har
> alt, undtaget noget for børn, er det rigtigt læst?

Heheheh, nej jeg har ikke kæde, men direkte træk !! ))
Nej det er helt forkert læst og resoneret. Jeg skriver at en
campingplads skal have så mange VALGMULIGHEDER som overhovedet muligt!
DET er min pointe. I dag indrettes næsten alle campingpladser på
børnefamiliernes præmisser med gøgl og tivoli som BARNEPIGE og vi
betaler alle for at forældrene i dag ikke gider være sammen med deres
børn!
Det jeg forestiller mig er at INDTJENINGSGRUNDLAGET for en
campingplads ikke må forringes, DERFOR skal der være så mange
valgmuligheder som muligt! Jeg kan nemt se for mig en moderne
campingplads der er DELT op i forskellige afsnit!
I den ene ende af pladsen GØGL og TIVOLI forde børnefamilier som vil
det og i den anden ende af pladsen camping med natur,fred og ro,
fællesskab i centrum (herunder legepladser for børn som Karl-Heinz
beskriver.
Det bliver dyrere og dyrere for par,enlige,pensionister og
børnefamilier SOM VIL CAMPINGLIVET fordi de skal betale for altgøglet
og tiviliet hver gang de vil på camping! Internetcafe,Tivoli,FUTTOG,
radiobiler o.l. har ikke meget med camping at gøre for dem som vil
være sammen med deres børn, familie og venner om camping!

> Børn er vel også en del af nutiden, og især fremtiden.

Helt enig. men ALTING skal IKKE foregå på børnenes præmisser !! FOR AT
FORÆLDRENE KAN FÅ FRED FOR DEM?

> Ang. betaling har jeg det bedst med at alt bliver betalt i overnatnings
> gebyret, gider ikke mønter mig her og kort mig der.

Du vil altså gerne betale for noget du ikke bruger /får? Kan du så
ikke lige også betale for min søns internetcafebesøg oppe i byen?
)

> Tjaa, hvad mon stemme procenten er...

Tjaae den er meget lav, fordi Bestyrelsen ikke tør indføre
urafstemninger! så ryger de med et brag af taburetterne, derfor
forkaster pamperne urafstemning som en mulighed.
Næe det er vel stort set kun dem som som modtager feststøtte og
bingostøtte som møder op for at bevare festudvalgene! Ville du ikke
også stemme på dem som giver dig 100.000 kr om året til dine
fest/bingoudfoldelser ude i din kreds?

> Jeg går ikke op hvad DCU, og kredsene fortager sig men de arrangere
> da ture som er meget roste af dem som deltager.

Det er også ok for mig, de skal bare SELV betale for deres egen
fornøjelser! DETTE tiltag gavner meget få af foreningens medlemmer!
Hvad siger du til at man anvendte pengene til et ordentligt
medlemsblad i stedet? eller til et kontrolorgan i stil med FDM ! til
gavn for ALLE medlemmer?

> Det er der vel ikke nogen der ved, men råd op om et budget i stedet

Du ved jo godt at regnskaber og referater er hemmelige for alle
medlemmer!

> Set i lyset af dem der svarer her i gr. ser det ikke sådan ud

Joe da, men behøver jo ikke skrive et indlæg for at være enig vel !

> Så rolig nu. Det kan du også selv, man skal ikke kaste med sten osv.
> tænker på tråden med tæppet.

Hvilke Love og Vedtægter overtræder jeg der? At jeg bemærker
latterligheden i, at man vil have et NYT tæppe til brugt pris!

> Ang. outlook skal du ind under funktioner vælg konti - klik på tilføj
> du skal vide hvilken newsserver din internet udbyder har.

)) jeg arbejder med sagen, tak for oplysningen.

> Gismo

Hilsen
verner

Fra : Gismo

Dato : 10-11-04 17:05

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]
> børnefamiliernes præmisser med gøgl og tivoli som BARNEPIGE og vi
> betaler alle for at forældrene i dag ikke gider være sammen med deres

Her tager du altså fejl, det er børnene som af og til har brug for tid uden
forældre, de har mange timer uden forældrene, så det er helt naturligt.
Har skrevet om det sociale og det venskaber der spirrer på disse steder.

> [...]
> det og i den anden ende af pladsen camping med natur,fred og ro,
> fællesskab i centrum (herunder legepladser for børn som Karl-Heinz

Ja, jeg ser det tydeligt for mig, (lidt provokerende skrevet)
I syd placeres, dem med hunde.
I Øst de gamle
I Vest børnefam.
I Nord dem med nedsat funktion (handicappet)

Er det camping?

> [...]
> radiobiler o.l. har ikke meget med camping at gøre for dem som vil
> være sammen med deres børn, familie og venner om camping!

Jeg sætter X i meget uenig. de tilbud der er kan man da sagtens benytte
sammen men ungerne eller vennerne, ja det bliver dyrere hele tiden
og jeg tror at udviklingen vil skabe basis for den type campingpladser i
snakker om.

> Helt enig. men ALTING skal IKKE foregå på børnenes præmisser !! FOR AT
> FORÆLDRENE KAN FÅ FRED FOR DEM?

Jeg er stadig ikke enig i din betraktning.

> Du vil altså gerne betale for noget du ikke bruger /får? Kan du så
> ikke lige også betale for min søns internetcafebesøg oppe i byen?

Det gør jeg i forvejen, jeg bruger ikke køkknet, fælleshuset og mere
men det er noget jeg syntes der skal være der, hvis det giver en god
oplevelse, for dem som ønsker de ting.

> Hvad siger du til at man anvendte pengene til et ordentligt
> medlemsblad i stedet? eller til et kontrolorgan i stil med FDM ! til
> gavn for ALLE medlemmer.

Det er en kanon idé.

> Hvilke Love og Vedtægter overtræder jeg der? At jeg bemærker
> latterligheden i, at man vil have et NYT tæppe til brugt pris!

Du kunne jo bruge din egen recept spring de indlæg over, der ikke
har din interesse.

Du ved også godt at jeg grudlæggende ikke er uenig med dig i
spørgsmålene ang. DCU. men jeg skal ikke bestemme havd og
hvordan du formulere og udtrykker dig, prøv at pille kanppe til
caps lock af, når nu så mange bliver provokeret
Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-04 02:06

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<41923c12$0$13738$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Her tager du altså fejl, det er børnene som af og til har brug for tid uden
> forældre, de har mange timer uden forældrene, så det er helt naturligt.

Her synes jeg du modsiger dig selv!
Enig , selvfølgelig skal børne OGSÅ have NOGEN tid uden forældrene men
ikke AL tid ! , men helt ærligt i hele arbejdsugen er børnene stort
set UDEN forældrene! Når så man har ferie eller fri kunne man så ikke
være noget for sine børn? bare det at være tilstede sammen med dem
ville være et fremskridt.

> [...]
> I Øst de gamle
> I Vest børnefam.
> I Nord dem med nedsat funktion (handicappet)

Hehehe ja overdrivelse fremmer forståelsen )) men ER dit svar så
til noget!
Vil hundene have gøgl og tivoli? Kan de handicappede bruge gøgl og
tivoli?
Gider de gamle gøgl og tivoli? Konklusion børnefamilierne i Nord og
resten i Syd )

> Jeg sætter X i meget uenig. de tilbud der er kan man da sagtens benytte
> sammen men ungerne eller vennerne,

Enig, men har du nogen sinde været ovre ved/i svømmepølen? ser du
nogen forældre der? Har du nogen sinde været oppe på internetcafeen ?
sidder der nogen forældre der? og sådan kunne jeg blive ved.De er IKKE
sammen i praksis så her sætter jeg X i uenig med dig leder dig lidt
ind på virkelighedens verden )

ja det bliver dyrere hele tiden
> og jeg tror at udviklingen vil skabe basis for den type campingpladser i
> snakker om.

Jeg ville gerne se lige så lyst på det som dig, men jeg tror desværre
ikke det bliver virkelighed for KUN penge styrer i dag udviklingen =
en årsløn for et halvt år arbejde.

> Det gør jeg i forvejen, jeg bruger ikke køkknet, fælleshuset og mere
> men det er noget jeg syntes der skal være der, hvis det giver en god
> oplevelse, for dem som ønsker de ting.

Konklusion du betaler altså gerne for andres fornøjelser og forbrug !

> Du kunne jo bruge din egen recept spring de indlæg over, der ikke
> har din interesse

Heheh , ja men nu var det jo sådan at indlægget vagte min
interesse/nysgerrighed . En person som vil købe et NYT tæppe til brugt
pris det lød FOR interessant til at springe over, især da det flere
gange blev pointeret at det SKULLE være NYT med BLÅ striber
hehehehehehe

> Du ved også godt at jeg grudlæggende ikke er uenig med dig i
> spørgsmålene ang. DCU.

Ja ok, men debat om fremtidens campingmuligheder og visioner er nu
meget interessante, også at høre andres mening om vilkårene. Det kunne
jo være at der kom nogle gode visioner meninger på bordet ))

men jeg skal ikke bestemme havd og
> hvordan du formulere og udtrykker dig, prøv at pille kanppe til
> caps lock af, når nu så mange bliver provokeret

Jeg skal forsøge at indskrænke det til det STRENGT nødvendige for
forståelsen ) efter min mening.

> Gismo.

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-11-04 15:47

"Henning Mikkelsen" <mikmik@mail.dk> wrote in message news:<418e4c64$0$6333$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]

> totalt mister deres værdi, eller mindst ser underlige ud.
>
> Lad mig hører hvad i andre mener om situationen, hvis indlægget her får det

Eller når nysgerrigheden tar over )) stort alle i dette forum
læser mine indlæg )) dem der siger at de ikke gør, har ikke kontrol
over deres nysgerrighed ) vil bare prøve at give indtryk af at de
har.

Her er et TYDELIGT eksempel på debatindlæg som IKKE overskrider nogen
af pamperne i DCUs Betingelser! ALLIGEVEL bliver det CENSURERET væk.

DENNE for for meningstyrani, knægtelse af ytringsfriheden og CENSUR
foregår HVER dag i DCU, det er simpelthen siddende Bestyrelses
DAGSORDEN.

Ikke et eneste normalbegavet person kan tilbagevise dette faktum. Så
du har FULDSTÆNDIG ret Henning Mikkelsen, DCU PRAKTISERER
PAMPERCENSUR.

Hilsen
verner

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-11-04 17:20

> [...]
> læser mine indlæg )) dem der siger at de ikke gør, har ikke kontrol
> over deres nysgerrighed ) vil bare prøve at give indtryk af at de

Ja ja lille ven - I gamle dage havde et hvert hof også en hofnar. De var
underholdende i begrænsede mængder, men ingen tog dem alvorligt!

Kim

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 11:11

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<418f9c95$0$86981$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Ja ja lille ven - I gamle dage havde et hvert hof også en hofnar. De var
> underholdende i begrænsede mængder, men ingen tog dem alvorligt!
>
> Kim

Ja ja stump, DU lever tydeligvis i den tid endnu! Hjerner udvikler sig
jo som bekendt med tiden!

verner

Fra : Kenneth

Dato : 09-11-04 13:02

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

< Hjerner udvikler sig
jo som bekendt med tiden!

Hmm, så er det squ da besynderligt, at denne platte debat kører for andet år
itræk.

Det ender med at det kun er denne debat der kører herinde. Da folk som gerne
vil debatere om camping er smuttet et andet sted hen, evt hen på dcu`s
hjemmeside. Bevares det er godt nok ikke alt man kan få lov til at
skrive.... Men på den anden side slipper man også for at hverandet indlæg er
rent mudderkastning.

Mvh. Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 11-11-04 19:49

> [...]

> Ja ja lille ven - I gamle dage havde et hvert hof også en hofnar. De var
> underholdende i begrænsede mængder, men ingen tog dem alvorligt!

Ja Kenneth

jeg bemærker jo, at DIN kommentar kommer i.f.m. mit indlæg! Hvorfor
laver du ikke din kommentar i.f.m. Kim Olsens indlæg? Det er ham som
starter svinerierne, men det opfatter du åbenbart ikke. Så skal jeg
hjælpe dig på vej og fortælle dig at MIN kommentar KUN er et svar på
Kim Olsens svinske indlæg.
Svinske bemærkninger kræver svinske SVAR og det får Kim Olsen! SELVOM
jeg ikke er sikker på at han kan fatter hvad han læser.
Jeg har tidligere meldt ud, at jeg svarer i samme ånd og tone som jeg
bliver tiltalt og det vedbliver jeg med at gøre.

Fra : Kenneth

Dato : 11-11-04 23:14

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

jeg bemærker jo, at DIN kommentar kommer i.f.m. mit indlæg!

Kan godt forstå at du snart ikke kan holde rede i alle dine indlæg..... Men.
Nu var det jo dig der skrev det om hjerner, og det var ligesom det jeg
startede mit indlæg med at svare på.

< Det er ham som
starter svinerierne, men det opfatter du åbenbart ikke. Så skal jeg
hjælpe dig på vej .

Verner mit indlæg handler ikke om hvem der sviner hvem til. ( Hvorfor mon
jeg skrev platte debat).
Derudover er det da dig der starter denne DCU debat hver eneste efterår.
Og af en eller anden grund, følges din DCU debat og mudderkastning ad Hånd i
Hånd. ????

< Svinske bemærkninger kræver svinske SVAR

Ja det er det jeg mener. I skræmmer squ folk væk med alt jeres pladder, og
det er syndt at dette ellers udemærkede forum skal ødelægges af
mudderkastning og personlig klapjagt.

Mvh. Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 12-11-04 11:17

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<4193e411$0$75299$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Kan godt forstå at du snart ikke kan holde rede i alle dine indlæg..... Men.

)) joe dem kan jeg fint holde rede i.

> Nu var det jo dig der skrev det om hjerner, og det var ligesom det jeg
> startede mit indlæg med at svare på.

Ja du vælger fuldstændigt at OVERSE Kim Olsens FØRSTE svinerier! Det
var HAM der startede svinerierne men DET berører dig åbenbart ikke!

Ja Kenneth og som jeg skrev til dig var DET et svar på Kim OLsens
svinske angreb på mig ! DET burde du tage stilling til for det er
personer som Kim OLsen der ødelægger denne gruppe.

> Verner mit indlæg handler ikke om hvem der sviner hvem til. ( Hvorfor mon
> jeg skrev platte debat).

Enig, for DIG handler det mere om min person ikke !

> Derudover er det da dig der starter denne DCU debat hver eneste efterår.

Enig, men det er IKKE mig der starter svinerierne, fat det dog nu
Kenneth !

> Og af en eller anden grund, følges din DCU debat og mudderkastning ad Hånd i
> Hånd. ????

Ja gå ind og se HYLERNES indlæg ,herunder Kim Olsens indlæg, så vil DU
erfarer hvor mudderkastningen kommer fra!

> < Svinske bemærkninger kræver svinske SVAR
>
> Ja det er det jeg mener. I skræmmer squ folk væk med alt jeres pladder, og
> det er syndt at dette ellers udemærkede forum skal ødelægges af
> mudderkastning og personlig klapjagt.

Det er jeg helt enig med dig i Kenneth, men når denne gruppe
accepterer HYLERNE og herunder Kim Olsens SVINSKE indlæg ja så
fortsætter det bare derudad! DET er ikke mit problem men gruppens
problem.Jeg vender ikke bare den anden kind til ))

> Mvh. Michael.

Venlig hilsen
verner

Fra : LS