Forsikring af Campingvogn
Fra : phk

Dato : 24-10-04 14:58

Hvad giver I for forsikring af campingvogn?

Fra : Kim Olsen

Dato : 24-10-04 15:37

> Hvad giver I for forsikring af campingvogn?

Ca. KR. 1200 helårlig for fuld kasko dækkende i 12 måneder i FAIR
forsikring.

Knaus Azur 510 - årg. 1986

hilsen
Kim Olsen

Fra : Ole

Dato : 25-10-04 11:07

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<417bb4c6$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hvad giver I for forsikring af campingvogn?

Hej Per
Hos Topdanmark: 2626,- pr. år for kaskoforsikring med en nyvognsværdi
på indtil 120.000 (forteltet ingår i dette beløb)+ indbo på indtil
12.000 og til den pris er der INGEN selvrisiko!!!
Mvh
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 15:36

Pas på med forsikring til campingvogn.
Nogle selskaber dækker f.eks. kun forteltet fra 01.04 - 30.09 eller 31.10....
med mindre det er et rigtigt vintertelt.
Giver selv 2200 pr år hos TRYG og det dækker også sommerforteltet
selvom det skades om vinteren. Max nypris er 120.000,- Indbo dækkes,
kan ikke huske om der er en max. grænse. Også tyveri fra gaskassen er
dækket.

Mvh Steen

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 25-10-04 17:36

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> Hvad giver I for forsikring af campingvogn?

Giver 2134,- hos Trekoner.
Inkluderer almindeligt fortelt i tidsrummet 29/2 til 1/11.
Fra 1/11 til 29/2 dækkes vores vinterfortelt.
Inbo i vognen dækkes med max 25000,-
--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 25-10-04 17:38

Glemte lige at der er en selvrisiko på 1200,- Kr

Fra : Jørgen L.

Dato : 25-10-04 22:25

> Hvad giver I for forsikring af campingvogn?

jeg giver ca. 3500, nyvogns værdi 180.000 kr
hvad giver du selv ?

Hilsen Jørgen

Fra : Gismo

Dato : 25-10-04 23:00

1400.- Må dog ikke køre med den i dec. jan. og feb
men det er ikke noget problem da vi ikke er "rigitge"
vintercampoister.
Forsikringssum 120.000.-

Gismo.

Fra : phk

Dato : 26-10-04 07:21

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> jeg giver ca. 3500, nyvogns værdi 180.000 kr
> hvad giver du selv ?

Jeg giver 1585 ved GF - det er fast pris tilsyneladende lige meget hvor
meget campingvognen er værd.

Jeg ved endnu ikke om man kan få penge tilbage når året er omme, det gør jeg
ved min bilforsikring, som også er i GF.

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen Larsen

Dato : 26-10-04 09:03

phk wrote:
> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg giver 1585 ved GF - det er fast pris tilsyneladende lige meget
> hvor meget campingvognen er værd.

ikke helt max. erstatning 220.000 kr. har selv GF da jeg købte ny
campingvogn tog jeg sjansen selv om den kostede 250.000 for hos de
fleste andre forsikkringselvskaber stiger premien når du kommer over et
hvis beløb for hver 20.000 og det blev til en meget høj premie.

Der går jo trods alt ikke ret lang tid før den har tabt de første
30.000.
--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 26-10-04 17:34

> [...]
> hvis beløb for hver 20.000 og det blev til en meget høj premie.
>
> Der går jo trods alt ikke ret lang tid før den har tabt de første

Ja, men så skal du bare være opmærksom på, at mange selskaber beregner
præmien efter nyvognsværdi og ikke den aktuelle værdi. Hvis dit
selskab gør det samme, er du reelt underforsikret, og ved evt skade få
udbetalt erstatning med en procentvis nedskrivning, svarende til det
du har sparet i præmie.

Fra : Steen Larsen

Dato : 26-10-04 18:41

Steen ?bel?e wrote:

> [...]
> selskab gør det samme, er du reelt underforsikret, og ved evt skade få
> udbetalt erstatning med en procentvis nedskrivning, svarende til det

Nej hos GF kan man kun få forsikret for 220.000.

Det eneste tidspunkt at det har betydning er hvis du kommer ud for en
totalskade eller tyveri inden at den har tabt de første 30.000 i værdi.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 11-11-04 18:42

For meget

Fra : Per H

Dato : 11-11-04 19:23

On Thu, 11 Nov 2004 18:41:38 +0100, "Bjarne Pedersen" <bpe-is@oeve.dk>
skrev:

>For meget
>"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

kr 1327 hos alm brand. pr. år.

0 kr i selvrisiko.

er ved at få lavet en skade til 43000 kr.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 11-11-04 21:18

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> kr 1327 hos alm brand. pr. år.
>
> 0 kr i selvrisiko.
>
> er ved at få lavet en skade til 43000 kr.

Hvor meget var den så gået i stykker?

--
Per, Esbjerg

Fra : Per H

Dato : 12-11-04 06:51

On Thu, 11 Nov 2004 21:17:57 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Hvor meget var den så gået i stykker?

på den ene side havde den fået en skade på ca ½ meter lang og 10 cm
høj.

skaden havde også ødelagt den indvendige side.

--
Vh Per

icq 8212837