Vejning af CV nær Hammel/Hinnerup
Fra : Torben Worm

Dato : 04-10-04 08:26

Er der nogen der kender et sted, hvor man for et rimeligt beløb kan få vejet
sin CV nær Hammel/Hinnerup

Hvad er en rimmelig pris?

Fra : phk

Dato : 04-10-04 11:48

"Torben Worm" <tw@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted, hvor man for et rimeligt beløb kan få
vejet
> sin CV nær Hammel/Hinnerup

Er der ikke en losseplads i nærheden du kan låne? Lystrup?

--
Per, Esbjerg

Fra : Kim Olsen

Dato : 04-10-04 16:12

> vejet

Prøv den lokale grovvare/foderstofforretning.
På sjælland slipper man ærbødigst kr. 20,- til kagekassen for en fin
vejeseddel.

Kim

Fra : phk

Dato : 04-10-04 18:02

"Torben Worm" <tw@phys.au.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et sted, hvor man for et rimeligt beløb kan få
vejet
> sin CV nær Hammel/Hinnerup

Du ved naturligvis godt at hvis det er til synshallen så skal du forbi en
statskontrolleret vejer.

Såhh det vil jeg slet ikke nævne

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Tyrrell

Dato : 05-10-04 10:17

Med papir og stempler godkendt af SBI.
Det koster 150,- hos Vejerkontoret, Christian Duus, Østhavnsvej 7, Århus.
Uden papirer, kun for ens egen interesse.
En omgang kager eller lignende hos dit lokale Asfalt værk, Korn og Foderstof
eller lignende.
Vi plejer at benytte vejerboden udenfor normal åbningstid og får det derfor
gratis....

SBI har en oversigt over alle landets vejere og målere. Gå ind på deres side
og skriv "vejer" i søgefunktionen.

Hilsen Hans

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 05-10-04 10:51

Jeg plejer, at giver en halvtredser på vwjwrboden i Aabenraa, men så er det
uden papir, hvad der for i øvrigt også er ligemeget, bare jeg kender vægten
af vognen og vægten på kuglen.

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-10-04 11:01

Hans Tyrrell wrote:
> [...]
>
> SBI har en oversigt over alle landets vejere og målere. Gå ind på
> deres side og skriv "vejer" i søgefunktionen.

Her er et link til den liste over målere og vejere.
https://www.bilsyn.dk/aut/public/VejereOgMaalere.htm

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 15-10-04 21:39

Hej Tom

Du kan køre til Hammel forbrænding.
Du køre op på vægten og kobler bilen af og så går du ind ag glasdøren og op
på 1. sal og han skriver en bon ud og det koster en 50.