Findes der en chat for campister
Fra : Wolle

Dato : 29-09-04 13:32

Hej
Findes der en chat for campister, hvor der er kontant afegning på spørgsmål osv
eller noget ligende.
Mvh
Wolle

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 29-09-04 19:39

"Wolle" <gummeogole@msn.com> skrev
> Findes der en chat for campister, hvor der er kontant afegning på
spørgsmål osv

Hej Wolle.
Du er landet det helt rigtige sted...!!!
Her kan spørges og diskuteres om alt vedrørende Camping, se
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping, hvor
du kan læse alt ovm hvad man må og ikke må skrive i gruppen.

Start eventuelt direkte på http://www.usenet.dk og læs om
netikette og andre gode råd for nye folk.

Velkommen i gruppen, og gå nu ikke i spåner over om nogen
ikke overholder reglerne, sådan er verden jo skruet sammen.

Hilsen Tommy T - Odense

Fra : Wolle

Dato : 30-09-04 07:34

"Tommy.T - Odense" <tommy.t(FJERN DETTE)@get2net.(OG DETTE)dk> wrote in message news:<415af322$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Velkommen i gruppen, og gå nu ikke i spåner over om nogen
> ikke overholder reglerne, sådan er verden jo skruet sammen.

Hej Tommy
Nu tænker jeg mere på sådan et sted hvor eks. vi kunne skrive direkte
uden forsinkelser alla MSN eller lign, men det findes måske ikke, her
går der jo nogle timer inden indlæget kommer på og så et par timer
inden der kommer svar.
Mvh
Wolle

Fra : phk

Dato : 30-09-04 07:51

"Wolle" <gummeogole@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> uden forsinkelser alla MSN eller lign, men det findes måske ikke, her
> går der jo nogle timer inden indlæget kommer på og så et par timer

Du kan jo spørge DCU om de er interesseret i at lave sådan et forum

--
Per, Esbjerg

Fra : Wolle

Dato : 30-09-04 11:37

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<415bacc4$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Wolle" <gummeogole@msn.com> skrev i en meddelelse
> message news:<415af322$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Du kan jo spørge DCU om de er interesseret i at lave sådan et forum

Hej Per, det er de jo nok ikke, men det kunne jo være fantes, eller
nogen har mod på at starte det, det ville sku da være rart hvis man
fik besked med det samme, det må du da give mig ret i, når jeg ikke er
på arbejde, sidder jeg jo tit foran pcén hvis vejret er dårligt om
dagen indtil konen kommer hjem, og så kunne det da være hyggeligt at
sidde og chatte med nogen, vi har jo trods alt samme interesse alle
sammen, eks. har jeg da lige et spørgsmål til dig, hvor ligger Esbjerg
caravancenter i forhold til DFDS terminalen, jeg er jo tit i Esbjerg i
forbindelse med mit arbejde, og sådanne spørgsmål kunne det jo være
rart at få et svar med det samme.
Mvh
Wolle

Fra : phk

Dato : 30-09-04 15:35

> [...]
> caravancenter i forhold til DFDS terminalen, jeg er jo tit i Esbjerg i
> forbindelse med mit arbejde, og sådanne spørgsmål kunne det jo være

Esbjerg caravan Center ligger ud langs med vandet mod nordøst, højre om
fiskerimuseet, 1. rundkørsel til højre og derefter til venstre.

Kører du den vej er du også kørt forbi Caravan Ringen, som i dag ejes af
Rolle Molle - en af Esbjerg´s store vognmænd (Ronald Munck).

Den sidste, Tarp CC, finder du imod Vejle, til vesntre i rundkørslen i Tarp,
venstre igen umiddelbart efter og derefter højre.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-09-04 22:39

> [...]
Tarp,
> venstre igen umiddelbart efter og derefter højre.

Nu er jeg jo hverken født, opvolkset eller blot midtlertidigt bosiddende i
Esbjerg, men hvem er det så, der ligger i området ude ved Gjesing; altså
hvis du kommer fra Varde og drejer til højre i krydset ved Bilka ? Mener der
ligger 2 - måske 3 - forhandlere lige i nærheden af hinanden derude.
En, du overser, er Steen's MC, der - trods navnet - vist har ganske mange
cv'ere på lager. Men jeg ved ikke om han gør noget i udstyr ?
OK - ser lige på nettet at det må være Tarp CC, jeg tænker på. Trods
geografien
Men jeg syntes altså jeg så een til der i området, da vi var i Gjesing på
familie-besøg i sommerferien.
Steen's MC ku' jeg da forresten godt finde på at lokke familien ind hos
under dække af campingvogne - så ku' man jo altid blive "overrasket" over
hans øvrige udvalg
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : phk

Dato : 01-10-04 05:52

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> [...]
der
> ligger 2 - måske 3 - forhandlere lige i nærheden af hinanden derude.

Det er Caravanringen - eller var. Det er den første du møder når du kører ud
af vejen med fiskerimuseet, de er flyttet nogle hundrede meter ned ad vejen.
Men de ligger før rundkørslen.

Prøv at skrive "camping" i søgefeltet og "Esbjerg" under by på www.krak.dk.
Du kan så bruge kortfunktionen til at se alle forhandlere på een gang.

> En, du overser, er Steen's MC, der - trods navnet - vist har ganske mange
> cv'ere på lager. Men jeg ved ikke om han gør noget i udstyr ?

Steen´s MC - jeg stoler ikke på ham over en dørtærskel. Jeg havde min
scooter ude ved ham og da de havde lavet en fejl på den de ikke kunne finde
ud af fik jeg et møgfald da jeg synes jeg havde undværet den i lang tid nok
(flere uger). Jeg handler _ikke_ derude.

> Steen's MC ku' jeg da forresten godt finde på at lokke familien ind hos
> under dække af campingvogne - så ku' man jo altid blive "overrasket" over
> hans øvrige udvalg

Hans ekspedient - jyllands bedste - er rejst fra ham så betjeningen er ikke
så kompetent mere som den har været i serviceafdelingen. Han rejste til
Varde så hvis jeg skal have noget MC-noget så er det der jeg handler.

--
Per, Esbjerg

Fra : Hans Jørgen

Dato : 01-10-04 13:50

Hej

-------klip----------
> Hej Per, det er de jo nok ikke, men det kunne jo være fantes, eller
> nogen har mod på at starte det,
-----------klip---------

For en tid siden forsøgte jeg mig med et sådan chat, det lykkedes ikke
rigtigt.
problemet er jo også at der skal være nogen "på" og at disse nogen kan svare
på spørgsmål der stilles.

Derfor var det faktisk en ide at en forening (campist naturligvis) tog det
op og måske i visse tidsrum havde forskellige "eksperter" siddende.

Et chat hvor der bare snakkes er nemt at oprette, men vel ikke lige det der
eftersøges.
Venlig hilsen
Hans Jørgen
Masser af campingstuff på http://www.campingstuff.dk
Mailto: hjh@(slet)campingstuff.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 30-09-04 10:01

Wolle wrote:

> [...]
> uden forsinkelser alla MSN eller lign, men det findes måske ikke, her
> går der jo nogle timer inden indlæget kommer på og så et par timer

Hej Wolle

Hvis du sætter f.eks Outlook Exprees - eller et andet postprogram der
kan hente nyhedegr. kører det på sekunder. Jeg har Stofanet og
selvfølgelig news.stofanet.dk og ellers er der serveren sunsite der
omtales i introduktionen på www.usenet.dk

Som regel ses mit indlæg ind i gr. fra stofas nyhedsserver straks efter
at det er sendt herfra.

Men det kræver selvfølgelig at modtageren er ved pcen - men det gælder
jo bestemt også i tjat.

Hilsen Sten Bo

Fra : Ole

Dato : 30-09-04 11:11

gummeogole@msn.com (Wolle) wrote in message news:<477f5974.0409290431.508ffc42@posting.google.com>...
> Hej
> Findes der en chat for campister, hvor der er kontant afegning på spørgsmål osv
> [...]

Hej Wolle

Tja, der findes en egentlig Chat på www.campingguiden.dk, men den
bruges stort set ikke af nogen, men det kan være, at den kan komme i
gang på denne opfordring.
Mvh

Ole

Fra : Wolle

Dato : 30-09-04 18:21

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0409300210.433580f1@posting.google.com>...

> [...]
>
> Tja, der findes en egentlig Chat på www.campingguiden.dk, men den
> bruges stort set ikke af nogen, men det kan være, at den kan komme i

Hej Ole
Det er der også var lige derinde, som den eneste, nå men det kan da
være der kommer nogle en dag.
Mvh
Wolle