Hvor hurtig kan pcikort tåle at kører
Fra : X

Dato : 15-05-01 12:40

evn
Gforce 2mx?
SB live 51?
netkort ?

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 15-05-01 14:09

"X" <c.k@w.dk> skrev i en meddelelse news:9dr4hl$1sjv$1@news.cybercity.dk...
> evn
> Gforce 2mx?
> SB live 51?
> netkort ?

Hvis jeg banker min octavia over 210 km i timen så bliver min GF2MX kort
ustabilt.

Nej prøv dig frem, du brænder dem næppe.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-05-01 15:32

X skrev...

>Gforce 2mx?
>SB live 51?
>netkort ?

De fleste PCI kort kører fint 38-39Mhz. Du kan roligt prøve dig frem, du
skal nok opdage når et kort ikke vil være med mere. Dog skal du være
opmærksom på at IDE harddiske af en eller anden grund har/havde en
tendens til at stå af efter et stykke tid(op til måneder senere) når man
kom over 38Mhz på PCI bussen.

Jeg skal indrømme at det ikke er noget jeg har oplevet med ATA66 eller
hurtigere, men om det er fordi problemet ikke eksisterer mere eller fordi
jeg så vidt muligt aldrig selv kører mere end 38Mhz på PCI bussen, skal
jeg ikke kunne sige. Andre kan måske supplere.

--
kent Oldhoj - Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm