Fotos af Bimme er dk.binaer
Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-05-01 09:17

Jeg har postet lidt fotos af Bimmer i news:dk.binaer

Billederne er fra i dag og i går. De er under titlen "Bimmer (ikke en bil,
men en hund)"

Rinnie Isløe

Fra : Pia

Dato : 15-05-01 11:19

kan det være rigtigt, at teledk ikke serverer denne NG mere? Jeg er da
sikker på, jeg engang har haft den på listen...

:Pia

Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-05-01 11:35

> kan det være rigtigt, at teledk ikke serverer denne NG mere? Jeg er da
> sikker på, jeg engang har haft den på listen...

Ja, det mener jeg faktisk at ha' hørt. Tele.dk og Sunsite har skrottet
binaer-grupperne!

Rinnie Ilsøe

Fra : Tina

Dato : 15-05-01 12:55

Pia <cantering@yahoo.com> skrev i en news:9dqvn5$9p7$1@news.inet.tele.dk...
> kan det være rigtigt, at teledk ikke serverer denne NG mere? Jeg er da
> sikker på, jeg engang har haft den på listen...
>
> :Pia

Hejsa

dk.binaer ligger på tnews.inet.tele.dk

Hilsen

Tina

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 15-05-01 12:45

gimze@ofir.dk,Ny-Internet writes:

> Ja, det mener jeg faktisk at ha' hørt. Tele.dk og Sunsite har skrottet
>binaer-grupperne!

Hvor kan man så finde dem henne????

Hilsen
Poul Erik Rise

Undgå fagudtryk og sjældne fremmedord, ellers risikerer du, at recipienten
er uden familiaritet med den pågældende ekspression.

Fra : Pia

Dato : 15-05-01 15:46

så fik jeg set Bimmer - og han ligner jo fuldstændig min Max...

:Pia