Onanibanaliteter
Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 03:08

Alle religioner har fundamental-lovjunglen
§1 alt er forbudt
§2 der kan gives dispensation

Matriarkat der altid står over guden, forbyder hvad svækker kvindens magt,
så onani sker ikke offentligt nogetsteds, men hvad øjet ikke ser, det
sjældent straffemyndighederne rører..
Måske ingen onanist brændtes hele middelalderen, men når en troldmand
brændtes så lå det i luften at han nok også havde været uhæmmet med klør
fire.
VIDEN ER MANGELFULD, så gæt er bedst tænkelige historieskrivning - og er
noget urealistisk ved mine gæt?

Mine børns mors største triumf og glæde var
en dag hun kom hjem fra børnehaven med vor dengang fireårige søn, og hun
fortalte mig kort efter hoverende,
at de havde gået gennem den øde park og søn sku tisse
"Gør det op ad træet der", sagde mor
"Under ingen omstændigheder", reagerede min fortsat , dendagidag
totaltgruppepresstyrede søn.
Bleer er i høj grad et kyskhedsbælte der hindrer tidlig pillen ved egen
tissemand og tissekone.
Personligheden formes ved pottetræning, skrev Freud, og turde ikke sætte alt
på papir, som var indlysende vedr anal, oral og genital fase

Hysteriet imod mine naturvidenskabelige praktiske fornuftige
pislorteksperimenter skyldes at folk på ng er religiøse og fobiske - læs
Freuds "Totem og tabu".