To be or not to be=at handle eller at sind~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-04 02:14

To be or not to be=at handle eller at sindsyg-kritisere

Den der er fysisk aktiv, kan opnå resultater, der bringer videre.

Den der gør sig klog på, at den og den er sindsyg, spilder alles tid.

OK - nogle få psykiatere er der respekt om, og folk med depressioner søger
disse recept-udskrivere og får piller, der letter symptomerne. Men alle
andre smagsdommere gør kun skade og ingen gavn.

Min ex-kone har nu i 15 år ladet mine born forstå, at jeg er uden
virkelighedskontakt.

Da jeg er slem til at gore mine born misundelige på mig og stille store
krav, er det kærkomment for dem at få mig pillet ned af en person, som de
har tiltro til.

Men min søn bliver boende hos mig - stemmer med fødderne - og bliver vel
klogere på livet efterhånden. Min datter besøger mig stadig, når gymnasiet
har nogle sammenhængende fridage.

Også i net-diskussioner er det træls, at folk ikke går konsekvent efter
emnet - bolden og ikke manden.

Jo, jeg er ikke ked af at få opmærksomhed. Men jeg vil helst have, at mine
synspunkter får opmærksomhed, ikke min facon.

Hvorfor tør folk ikke gå i flæsket på SAGEN???

Sku FCK ha aflyst? Bør muslimer hjemsendes?

Det må sgu da være interessantere end om indersiden af mit hoved er lyserød
eller lyserød.