Pokomon..???
Fra : JASO

Dato : 30-10-04 21:01

Hejsa..

Jeg har den store ære at have en søn i børnehaveklasse og den store diller
er pokomonkort. Mennnnnnn hvordan søren spiller man det??? Han fik sin
første pakke kort i weekenden men der er jo ikke spillevejledning med. Nogen
der kan hjælpe mig?

Louise

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-10-04 21:48

"JASO" <louise_thornberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er pokomonkort. Mennnnnnn hvordan søren spiller man det??? Han fik sin
> første pakke kort i weekenden men der er jo ikke spillevejledning med.

Hejsa

www.pokemon.com findes spillereglerne, de dog på engelsk.
Jeg har endnu ikke fundet en dansk side med danske spilleregler, så jeg
håber du kan bruge den side jeg har fundet.
Personligt har jeg også haft glæde af, da jeg har fundet ud af hvilke kort
der er sjældne (det er dem med en lille stjerne nede i højre hjørne), og på
den måde har mine drenge fået sig en del værdifulde kort.

Den helt nye dille her i landet er Yo-Gi-Oh kort, så der kommer nok også et
tidspunkt hvor han vil plage dig efter den slags kort, mine 2 drenge ER
begyndt at samle på dem også
Du kan læse mere om kortene her:
http://www.upperdeckentertainment.com/yugioh/dk/index.htm

Mvh
Benjamin

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 31-10-04 09:40

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> [...]

et
> tidspunkt hvor han vil plage dig efter den slags kort, mine 2 drenge ER

Hvordan ser den stjerne ud?? Min søn har nok 300 kort og det kunne da være
der var nogle sjældne i mellem. Synes bare der er stjerner over det hele

- Kristina Andreassen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-10-04 10:07

"Kristina Søndergaard" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ser den stjerne ud?? Min søn har nok 300 kort og det kunne da være
> der var nogle sjældne i mellem. Synes bare der er stjerner over det hele

Nede i højre hjørne kan man være heldig at finde en stjerne, de fleste kort
har en rund prik eller en firkant formet som en ruder (ligesom i et alm.
kortspil).

? Den runde prik indikerer at det er et typisk fremkommende kort.
? Ruder indikerer at kortet ikke er et typisk kort, men ikke sjældent

* Stjernen indikerer at kortet er sjældent

Tegnet der indikerer hyppighed/sjældenhed er ret lille så kig godt efter,
det er der

Mvh
Benjamin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-10-04 10:14

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> ? Den runde prik indikerer at det er et typisk fremkommende kort.
> ? Ruder indikerer at kortet ikke er et typisk kort, men ikke sjældent
>
> * Stjernen indikerer at kortet er sjældent

Æv mine tegn kom ikke med
Havde ellers lige lavet det så flot så man kunne se de tegn der skulle være
på kortene..

Mvh
Benjamin

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 31-10-04 10:44

> [...]
>
> * Stjernen indikerer at kortet er sjældent
>
> Tegnet der indikerer hyppighed/sjældenhed er ret lille så kig godt efter,

Takker.

Hvad så hvis der er en ruder og der er en undelig stjerne ved siden af??

Kristina

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-10-04 11:31

> Takker.
Det var da så lidt

> Hvad så hvis der er en ruder og der er en undelig stjerne ved siden af??
Ja se, den har jeg også luret lidt på..
Sådan lige umiddelbart vil jeg tro at de ligger mellem at være knap så
hyppige og sjældne, måske kunne man kalde dem for halv-sjældne.
Mine drenge har også en del kort med den opstilling, så jeg tror min teori
holder vand når jeg sådan skimter hen over deres samlinger.

Mvh
Benjamin