De små Siku legetøjsbiler
Fra : Niels

Dato : 29-10-04 07:07

Hej grp

Har ledt med lys og lygte efter de helt små (ca. 5 cm. lange) legetøjsbiler
fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan
købe disse?

pft Niels

Fra : Mille

Dato : 29-10-04 08:37

"Niels" <noc@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
legetøjsbiler
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan

Hej Niels.

Jeg ved at de har en hjemmeside (http://www.siku.de/edocs/index.html) og af
den fremgår det at der en dansk importør

Dänemark / Danmark (R)
Scandia Design ApS
Walgerholm 1
3500 Vaerlose
Tel.: (44) 65 12 06
Fax: (44) 68 13 16

Prøv at ringe til dem.

Mille
PS. der er en FEJL i min adresse

Fra : Ditte

Dato : 29-10-04 13:02

"Niels" <noc@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> legetøjsbiler
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan

Hej Niels,
Jeg har før købt Siku i Sallings legetøjsafdeling. De plejer at have en
rimelig stor samling. Men hvis du kommer forbi Horsens, vil jeg anbefale at
køre til funnyland. Der plejer de i hvert fald at have en masse siku biler
og til en anden penge end ved Salling. De har en hjemmeside
www.funnyland.dk - men jeg ved ikke om du kan se alle produkter på
hjemmesiden !

--
Mvh. Ditte

Fra : Lasse Hillerøe Peter~

Dato : 29-10-04 16:35

In article <4181dfaa$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Niels" <noc@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan

Jeg mener legetøjsbutikken i VERI-centeret har dem?

-Lasse

Fra : Kathrine

Dato : 29-10-04 20:56

"Niels" skrev:

> [...]
legetøjsbiler
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man

Jeg har lige købt en Ssiku bus i LIC idag. Der ligger vist en afd. i
Århus også.
--
Kathrine

Fra : Ditte

Dato : 29-10-04 22:14

> [...]
> legetøjsbiler
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan

Hej igen,
Har lige været inde på www.siku.de hvor der i hvert fald er nogle eksempler
på de små biler. Jeg fandt en adresse til den danske importør:
Dänemark / Danmark (R)
Scandia Design ApS
Walgerholm 1
3500 Vaerlose
Tel.: (44) 65 12 06
Fax: (44) 68 13 16
eMail: km@scandia-design.dk

Måske du der kan få yderligere oplysninger om forhandlere her i DK ?! De har
også deres egen hjemmeside:
www.scandia-design.dk

--
Mvh. Ditte

Fra : Ollie

Dato : 02-11-04 01:37

<noc@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> fra Siku. Kender nogen et sted i Århusområdet eller på nettet hvor man kan

Prøv

http://www.saksager.dk/

Mvh.

Ollie