Erfaringer med Basson-barnevogne?
Fra : Kurt

Dato : 28-10-04 15:06

Hej
Er der nogen der har erfaringer med Basson-barnevogne - gode som dårlige?

Mvh. Kurt

Fra : Anja

Dato : 28-10-04 16:52

"Kurt" <ingen@mailadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der har erfaringer med Basson-barnevogne - gode som dårlige?
>
> Mvh. Kurt

Hej

Ikke direkte barnevogne men jeg har en tvilling klapvogn - den er bedre end
min dyre Teutonia... Vores Basson ligger altid i bilen og vi har den med
overalt. Det er en super vogn.

Anja
--
Tjek www.holdum.dk måske har vi lige det du mangler...

Fra : SE

Dato : 28-10-04 16:53

"Kurt" <ingen@mailadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der har erfaringer med Basson-barnevogne - gode som dårlige?
>
> Mvh. Kurt

Vi har en Basson Balder barnevogn og vi er rigtig glade for den. Vi købte
den brugt - den var ca. et år gammel da vi købte den - og vi har nu haft den
i 9 måneder.

Der er en lille smule rust hvor egerne sidder fast i fælgene og en lille
afskalning af lakken på stellet, som så er rustet.

Den opfylder alle sikkerhedskrav og er udstyret med rygstøtte, ventilation i
kalechen og øskner til barnevognssele.

Dog..... skulle jeg købe en ny vogn nu, ville jeg nok vælge en Basson
Grande. Det er en videreudvikling af "Balder"-modellen, og den har længere
liggemål, større hjul og en bedre affjedring i stellet. Ellers er de to
vogne faktisk ens.

Kig evt. på www.bassonbaby.dk

/se

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 28-10-04 17:40

"Kurt" <ingen@mailadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der har erfaringer med Basson-barnevogne - gode som dårlige?

Hej Kurt

Ja det har vi, sidste sommer (2003) købte vi en Basson Grande på tilbud til
kr. 2500.- til min søn som er født oktober 2003.
Vognen står uden hver dag (middags lur) og hele vinteren 2003/2004 har den
kørt tur i skoven, men dette bruger vi dog klapvognen til nu . Det er
fan.... en lækker vogn. Jeg har dog inden vi tog vognen i brug imprægneret
kassen med en flaske som skiløbere bruger til Deres ski tøj og stellet fik
en gang klar lak ( havde dækkene af fælgen også ) fordi det jo er jernstel
og det ruster med tiden og jeg har en ide om at det måske ud sætter rusten
lidt , dette kan man selvfølgelig undgå ved at købe en vogn med aluminium
stel mennn det koster.

Mvh
Henrik

Fra : Kurt

Dato : 28-10-04 22:09

Tak for alle tilbagemeldingerne - vi køber en Basson...

Mvh. Kurt

Fra : Marlene

Dato : 29-10-04 16:01

Hej Kurt,

Jeg købte en Basson barnevogn i november 2002. Det er en ok barnevogn med
lufthjul, kuglelejre (så den løber lettere), ventilationshul, rygstøtte og
med mulighed for at sætte sele i. Selve kassen kan klappes sammen til næsten
ingenting, og det er jo lækkert, når man har en lille bil. Den er let at
skille ad og samle igen, når man skal ud at køre..............

MEN

Jeg er ikke fuld af begejstring som nogle af de andre.

1 ½ år gammel var der allerede rust ved hjulene og andre steder, hvor den er
sat sammen. Den KNIRKER MEGET, når vi er ude i koldt vejr.

Og så hælder den meget. Men det gør vores reservebarnevogn, som vi købte
brugt nu også.
Med hælder mener jeg, at det allerede nu har været nødvendigt at lægge en
pude under madressen oppe ved sønnikes hoved, så han ikke ligger med hovedet
nedad.

Håber at du kan bruge dette til noget.

mange hilsener Marlene

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 09:02

Hejsa!

Jeg har lige på www.babysamshop.dk set at de har en "Basson Balder"
barnevogn på tilbud, men tjeck det selv.

Med venlig hilsen
Maria