Lærerige computerspil til 3-årig?
Fra : Dan

Dato : 27-10-04 01:03

Vores søn er meget begejstret for Flyvende Start Børnehave, som er meget
lærerig og fuld af variation...er der andre programmer i samme genre og er
der nogen, der har gode erfaringer med tegenprogrammer som f.eks. Disneys og
andre?

På forhånd tak

Dan

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-11-04 15:06

"Dan" <no@email4me.thanks.com> skrev i en meddelelse
> Vores søn er meget begejstret for Flyvende Start Børnehave, som er meget
> lærerig og fuld af variation...er der andre programmer i samme genre

Pixeline-serien. Bl.a "på bedstemors loft" hvor dragerne skal fodres med
ting der starter med <et bogstav> og der er også mange andre i
pixeline-serien.

Ellers er der Bogstavleg - Stav & Bøj. Der er også nogle gode ting i det.

Du kan låne dem på bibliotetet.

/jim

Fra : Conny Nielsen

Dato : 01-11-04 18:30

> Vores søn er meget begejstret for Flyvende Start Børnehave, som er meget
> lærerig og fuld af variation...er der andre programmer i samme genre og er

Kan anbefale Morten Skilpadde: Morten går i skole.
Byggemand Bob
Landet for længe siden
Rasmus Klump
Pixiline
Pixilines lillebror

Det er i hvert fald hit ved os. Vores er 3 og 6 år

Nu kender jeg ikke Flyvende start. Men har da lige købt flyvende start
rollinger i dag for 25 kr som skal bruges til kalendergave Det er jeg da
spændt på

MVH

Conny

Fra : Dan

Dato : 02-11-04 21:28

> Nu kender jeg ikke Flyvende start. Men har da lige købt flyvende start
> rollinger i dag for 25 kr som skal bruges til kalendergave Det er jeg
da
> spændt på

Jeg kan sige så meget at i hvert fald FS Børnehave er utrolig varieret og
det gør, at det har holdt længst.

Dan

Fra : Conny Nielsen

Dato : 03-11-04 21:13

> da
>

> Jeg kan sige så meget at i hvert fald FS Børnehave er utrolig varieret og
> det gør, at det har holdt længst.
>
> Dan

Lyder jo godt

Hvad jeg kan se ud fra spillevejledningen. Minder opbygningen meget om
Byggemand Bob og Pixeline. Dem er vores meget glade for. Vores på 3 kan
sagtens hitte ud af både BB et og to og Pixeline. Så dem vil jeg meget gerne
anbefale! Begge har egen hjemmeside, hvis det var noget. Der kan spilles
online, så man kan få en ide om, hvad det er for nogle spil. Selvom man kan
få dem fra 100,- er det jo surt, hvis barnet ikke er intresseret

MVH

Conny