Naresutten!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 26-10-04 20:26

Hej

Jeg fandt for nogen tid siden en hjemmeside, der hed naresutten, hvor de
havde sjoe sutter med store tænder osv. Men siden er desvære blevet lukket
nu- er der nogen, der ved hvor jeg så kan finde sådan nogle sjove nogle
henne???

Heidi

Fra : Tine

Dato : 26-10-04 20:51

Kig på www.bimbambanana.com Her kan du finde nogle af dem under Sjove
vanvittige produkter.

Hilsen
Tine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-10-04 20:53

> [...]
> havde sjoe sutter med store tænder osv. Men siden er desvære blevet lukket

Ikke spor lukket: http://www.narresutten.dk/

Venlig hilsen Dikte

Fra : SE

Dato : 26-10-04 22:42

> [...]
> nu- er der nogen, der ved hvor jeg så kan finde sådan nogle sjove nogle

Hvis nu du putter et "r" mere ind i adressen, så er butikken åben igen

/se

Fra : Heidi Jensen

Dato : 26-10-04 22:52

"SE" <Virkerikke@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis nu du putter et "r" mere ind i adressen, så er butikken åben igen

Jeg har længe haft den liggende som foretrukne, men så virkede den ikke
mere, og derfor har jeg gået ud fra, at den har været blevet lukket!

Tak for hjælpen!

Heidi

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-10-04 15:17

Heidi Jensen skrev bl.a.:

> Jeg har længe haft den liggende som foretrukne, men så virkede
> den ikke mere, og derfor har jeg gået ud fra, at den har været
> blevet lukket!
Det kaldes vist en fejl 40 *g* men bare giv computeren
skylden.....

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Heidi Jensen

Dato : 27-10-04 22:39

"Lars Raaby" <Lars@8840.dk> skrev i en meddelelse

> Det kaldes vist en fejl 40 *g* men bare giv computeren skylden.....

Ja ja, gør du bare nar :0) Jeg kan ta' det! :0) Måske en fejl 23... det er
altid computerens skyld! :0)

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-10-04 19:40

Heidi Jensen skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" <Lars@8840.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, gør du bare nar :0) Jeg kan ta' det! :0) Måske en fejl
> 23... det er altid computerens skyld! :0)

Fejl 40 betyder at fejlen er 40 cm foran skærmen og ikke noget
med din alder. *g*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Heidi Jensen

Dato : 29-10-04 13:04

> Fejl 40 betyder at fejlen er 40 cm foran skærmen og ikke noget med din
> alder. *g*

HA HA, ja der kan du bare se.... Det er nok en kombination så! Den forstod
jeg ikke helt :0)