Bamsesut hvor?
Fra : Kathrine

Dato : 26-10-04 19:07

Mit lokale apotek plejede at have en pakke med 3 hvide bamsesutter til
20-30 kr.
De er nu taget ud af lageret, så hvor kan jeg mon så finde dem henne?
Jeg er kun interesseret i mørkeblå og hvide og ikke de multifarvede
Bor i Nordsjælland/Købernhavnsområdet.
--
Kathrine

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-10-04 15:13

Kathrine skrev bl.a.:
> [...]
> henne? Jeg er kun interesseret i mørkeblå og hvide og ikke de
> multifarvede Bor i Nordsjælland/Købernhavnsområdet.

Hos min lokale Merko købmand kan de købes men den ligger meget
langt fra København.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Kathrine

Dato : 27-10-04 22:26

"Lars Raaby" skrev:

> Hos min lokale Merko købmand kan de købes men den ligger meget
> langt fra København.

Sådan en ligger der jo i Kregme - kun 4 km herfra )
Tak for tippet!
--
Kathrine