Køb af træ-værktøjsbænk, hvor
Fra : Marlene

Dato : 26-10-04 18:34

Hejsa.

Min mor vil gerne købe en værktøjsbænk af træ til min søn i fødselsdagsgave
eller til jul, men ......

hvor finder man sådan en henne ?

Jeg har søgt på krea og den gamle skole, men forgæves.

Er der nogle af jer der har sådan en, og vil fortælle, hvor I har købt den ?

På forhånd tak.

Mange hilsener fra Marlene

Fra : Dorthe

Dato : 26-10-04 18:59

"Marlene" <vrk@vejlerideklub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har søgt på krea og den gamle skole, men forgæves.
>
> Er der nogle af jer der har sådan en, og vil fortælle, hvor I har købt den

Har du prøvet Trævarefabrikken (tror jeg den hedder). Jeg ved, der ligger en
butik i Århus

/Dorthe

Fra : Marlene

Dato : 29-10-04 16:11

> butik i Århus
>
> /Dorthe

Hej Dorthe.

Det var da en god idé.

Jeg kan godt huske den. Jeg har arbejdet i Århus i 2 år, og gået forbi flere
gange om ugen.

Tak for hjælpen, og god weekend.

Mvh Marlene

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-10-04 17:54

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet Trævarefabrikken (tror jeg den hedder). Jeg ved, der ligger
> en butik i Århus

Og jeg faldt lige over hjemmesiden: http://www.traevarer.dk/ss76.asp. Jeg
kan desværre ikke hitte sådan en træ-værktøjsbænk på siden, men den er der
sikkert et eller andet snedigt sted

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk