Anna og Lotte
Fra : Jane

Dato : 26-10-04 08:34

En ven har brug for et videobånd med Anna og Lotte
til en niece som er stor fan, og i min naivitet var
jeg overbevist om den slags kunne findes på butikken
hos dr men jeg kan ikke få øje på det? Har jeg over-
set noget? Kender i andre steder som har sådan et
bånd?

Jane - som hader Anna og Lotte
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Henrik L. S.

Dato : 26-10-04 09:38

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message
> [...]
> hos dr men jeg kan ikke få øje på det? Har jeg over-
> set noget? Kender i andre steder som har sådan et

Yeps, er ret sikker på at FONA og lign. har dem,

Pernille

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 26-10-04 09:41

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Kender i andre steder som har sådan et
> bånd?

Mener vi købte dem vi har på posthuset i sin tid.

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Pia Toft

Dato : 26-10-04 17:57

Her er et par films med Anna og Lotte http://www.videoland.dk/

Fra : Jane

Dato : 27-10-04 15:39

Pia Toft skrev i <news:Yrvfd.2831$lQ1.2163@news.get2net.dk>:

> Her er et par films med Anna og Lotte http://www.videoland.dk/

super! jeg smider linket efter hende snarest
Tak skal du have.

Jane
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Dorthe

Dato : 26-10-04 19:00

> [...]
> hos dr men jeg kan ikke få øje på det? Har jeg over-
> set noget? Kender i andre steder som har sådan et

Bilka og muligvis Føtex. Men jeg mener da, at DR har den også - kan ses hvis
du går via børnesiden

/Dorthe

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-10-04 15:15

Dorthe skrev bl.a.:

> Bilka og muligvis Føtex. Men jeg mener da, at DR har den også
> - kan ses hvis du går via børnesiden
>
> /Dorthe
Nej DR har dem *ikke*
Har skrevet til dem i går og i dag modtog jeg en mail hvor de
skriver:

Der er udgivet videoer med Anna og Lotte, men vi har valgt ikke
at have dem på Netbutikken, da det ikke er muligt for os at have
alt med. Du vil kunne købe dem i boghandlen og dagligvarehandlen

De kære dukker er endnu ikke kommet på DVD.

Mvh
DR Netbutik

--
MVH Lars