Børne bade kar
Fra : Bent Birgersen

Dato : 18-10-04 12:44

Hejsa
Er der nogen der har en ide til hvor jeg kan finde et stort plastic kar. Det
skal bruges når ungerne skal i bad.
Jeg forestiller mig en længde på ca 1m, bredde ca ½ m og 40-50 cm højt, med
hanke i siderne så det er let at tømme og flytte på plads.
De eksisterende badekar man kan finde hos babysam etc er dels for små, dels
ret pedrede i pris. Jeg forestiller mig at man kan købe et kar der er
beregnet til industriel brug, måske i fiskeindustri eller bådindustri eller
i landbruget ???

Har I nogle tips?
/BB

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-10-04 13:13

"Bent Birgersen" <slet@slet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ret pedrede i pris. Jeg forestiller mig at man kan købe et kar der er
> beregnet til industriel brug, måske i fiskeindustri eller bådindustri

Kvickley har nogle, de er gode, vores børn på 3 og 5 kan nemt være i det.
Jeg mener prisen ligger på 100-150 kr.

MVH Pia

Fra : karsten & Pia

Dato : 19-10-04 09:47

> Kvickley har nogle, de er gode, vores børn på 3 og 5 kan nemt være i det.
> Jeg mener prisen ligger på 100-150 kr.
>
> MVH Pia

Min mand kan da også klemme sig derned og sidde, så helt lille er den ikke,
og så er der bundprop i og den har håndtag i begge sidder...........

Pia

Fra : Anja

Dato : 18-10-04 13:31

> [...]
> Hejsa
> Er der nogen der har en ide til hvor jeg kan finde et stort plastic kar. >

Hej

Vi bruger en murerbalje - sådan en sort en som man kan købe i byggemarkeder.
Den er vores unger meget glad for.

Anja

Tjek www.holdum.dk måske har vi lige det du mangler..

Fra : Bent Birgersen

Dato : 18-10-04 16:07

Tak
Ja det var en god ide, fåes de også i rigtig store størrelser, så en 8 årig
kan være i den?
BB

Fra : Anja

Dato : 18-10-04 16:43

--
> [...]
> Tak
> Ja det var en god ide, fåes de også i rigtig store størrelser, så en 8

Hej
Jeg ved faktisk ikke hvad strørrelse det er vi har men den ældste på nu 11
år har brugt den indtil i sommer men han er meget spinkel og lignede et
slangemenneske når han badede
Anja

Fra : takn

Dato : 18-10-04 14:31

> Er der nogen der har en ide til hvor jeg kan finde et stort plastic kar.
> Det
> skal bruges når ungerne skal i bad.

> Har I nogle tips?
> /BB

Du kunne også købe et oppusteligt badekar/soppebassin, som man bruger om
sommeren i haven.

Fra : Bent Birgersen

Dato : 18-10-04 16:08

Tak for svar, men
Nej det bliver for bøvlet, baljen skal jo bruges hver dag og være let at
flytte frem og tilbage og gøre ren.

/BB

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 18-10-04 18:42

Hvis du har Metro kort har de også nogle store baljer derude engang imellem
mener jeg

Winnie

Fra : Bent Birgersen

Dato : 18-10-04 22:23

Jep -det har jeg. Tak for tippet, jeg vil checke næste gang.
/BB