Spillekortregler
Fra : Conny Nielsen

Dato : 17-10-04 17:09

Hejsa!

Sidder her og søger på google efter spilleregler til børnespil med
almindelig kort. Gris, fisk osv, den stil.....

Men men jeg kan ikke rigtig finde noget ( Jo en masse spilleregler på
drukspil, men ikke helt passende til mine børn på 3 og 6

Er der nogen her der kender en hjemmeside???

På forhånd tak

MVH

Conny

PS: Kan da lige anbefale en bog af Jørgen Clevin, jeg har lånt på
biblioteket, med en del regler på alm børnespil. Men ønsker nogle flere

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-10-04 21:03

Conny Nielsen (connyagnethe@tele2adsl.dk) skrev følgende:

> Hejsa!
>
> Sidder her og søger på google efter spilleregler til børnespil med
> almindelig kort. Gris, fisk osv, den stil.....

> Er der nogen her der kender en hjemmeside???

Der er lidt her:
http://www.bornesiden.dk/lege.php?kat=4

Henriette Døssing

Fra : Conny Nielsen

Dato : 21-10-04 08:20

> Der er lidt her:
> http://www.bornesiden.dk/lege.php?kat=4
>
> Henriette Døssing

Takker!! Rigtig god

Efter lang tids søgning har jeg selv fundet denne side... Måske nogen kan få
glæde af den. (og ikke spilde så meget tid

http://www.spillemagasinet.dk/spil/familiespil/

MVH

Conny