Kig ind.... Dansk side, med mulighed for a
Fra : pia@bistandsbums.dk

Dato : 17-10-04 13:03

Jeg synes I har fortjent at høre om vores nye site:
http://www.bistandsbums.dk .

Navnet og ideen til siden, opstod en dag hvor det hele (endnu engang)
bare var frustrerende, og stakken af regninger voksede i takt med at
humøret faldt, og udsigterne til nogensinde at komme på fode bare var
VÆK. Midt i al elendigheden gik mine spekulationer lidt på hvad dælen
gør andre når alt bare er håbløst, hvis alle nu deler lidt ud af deres
erfaringer og gode råd, kan man vende modløsheden til "hmm hvis de
andre kan, kan jeg vel for pokker også".

Ideen med vores site, er at det er brugerne der skal præge siden, med
deres indlæg, ønsker og ideer.

Til en start har vi lavet sektioner, med tips om hvordan man kan
erhverve sig gratis ting over nettet, hvordan man kan lave en middag
for meget få kroner, hvor man kan hente hjælp til lovmæssige spørgsmål
osv. Vi har også lavet et debat forum, hvor brugerne kan fortælle hvad
de har på hjerte, give gode råd eller spørge de andre brugere efter
råd. Der er også mulighed for at deltage i vores chat.

Venlige hilsner fra Bistandsbums-teamet.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-10-04 15:03

pia@bistandsbums.dk (pia@bistandsbums.dk) skrev følgende:

> Jeg synes I har fortjent at høre om vores nye site:
> http://www.bistandsbums.dk .

Og jeg synes, at du skal poste dit indlæg i dk.opslag.internet

Henriette Døssing

Fra : Lars Raaby

Dato : 17-10-04 18:35

Fischer & Døssing skrev bl.a.:

> Og jeg synes, at du skal poste dit indlæg i dk.opslag.internet

HØRT

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Nille

Dato : 18-10-04 14:06

<pia@bistandsbums.dk> wrote in message
> [...]
> råd. Der er også mulighed for at deltage i vores chat.
>
> Venlige hilsner fra Bistandsbums-teamet.

Hvorfor har I ingen link til jobdatabaser. F.eks. www.af.dk

Nille