Nogen der kender en seriøs ørelæge i århus~
Fra : Britta Larsen

Dato : 10-10-04 10:14

Hej NG.

Jeg har det senest 1½ år brugt den lokale ørelæge men efter en episode med
min ælste søn på 3. hvor jeg syntes han er blevet for useriøs i hans arbejde
( kun ude på at ttjene penge ved flest besøg før handlig)
Der for kunne jeg god tænke mig at høre om der er nogen der kender en seriøs
ørelæge helt ikke for langt fra Skanderborg.
Man bliver jo desperat når man har 2 ørebørn og man får at vide man bare
lige skal ses igen om 1 mdr. osv.

på forhånd tak :)

Britta Larsen

Fra : Rasmussen

Dato : 10-10-04 12:39

Hej Britta

Da vi boede i Skanderborg tog vi til viby til en ørelæge der så vidt jeg
husker hedder Bob Zinen. (er ikke helt klar over om efternavnet er stavet
rigtigt)
Han har klinik i Vibycentret, så det er rimelig let at komme der til med bus
107 eller motorvejen i bil.

Han er en smule speciel, men vi fik en ordentlig og seriøs
behandling de gange vi var der med Jakob.

Håber det kunne hjælpe.

Venlig hilsen Jakobs mor

Fra : Ditte

Dato : 10-10-04 14:27

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Der for kunne jeg god tænke mig at høre om der er nogen der kender en
> seriøs
> ørelæge helt ikke for langt fra Skanderborg.

Hej Britta,
Du skal helt sikkert ind til Aggerholm der ligger i CityVest, Brabrand. Hun
er så fantastisk med børnene og meget seriøs i sit arbejde. Jeg er blevet
henvist til hende fra Taleinstituttet, og jeg regner med at de ved lidt om
de forskellige øre- næse- og halslæger i Århus området.

Der kan være lidt ventetid, men det er klart det værd....vi har også været
andre steder først.

Mvh. Ditte

Fra : Dorthe

Dato : 11-10-04 20:07

"Ditte" <mail@FJERN_DETTEditterod.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de forskellige øre- næse- og halslæger i Århus området.
>
> Der kan være lidt ventetid, men det er klart det værd....vi har også været

Kan tilslutte mig Dittes svar - hun er dygtig

/Dorthe