Min personlige bog
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 16:41

Halløjsa

Jeg har hørt at man kan få lavet en personlig bog til sit barn, hvor barnets
navn, alder, forældre osv medvirker - vi kigget på forskellige sider, men
ingen af dem kunne præsentere en peter plys bog.

Nogen der ved hvor og om man kan får lavet sådan én ?

Mvh

Henrik

Fra : marlene

Dato : 06-10-04 18:33

jeg mener at libero engang tilbød at en sådan bog.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 20:40

Hej Henrik
Jeg har fået lavet sådan en bog til min datter og syntes den er rigtig sød.
Kan desværre ikke huske deres hjemmesideadresse, men har du ikke fået svaret
fra andre inden, skal jeg nok finde den frem i morgen.
I mellemtiden har jeg fundt en adresse på et andet sted de også laver den
slags bøger:
http://www.famifun.dk/cab.htm
Hvordan de er kan jeg ikke svare på, men du kan da kigge ind.

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 08:56

"Eva" <Eva"snabela"dk> wrote in message
> [...]
> slags bøger:
> http://www.famifun.dk/cab.htm
> Hvordan de er kan jeg ikke svare på, men du kan da kigge ind.

Hej Eva

Var det en Peter Plys bog du havde fået lavet ? Hvis ja, er jeg meget
interesseret i at få adreesen til deres hjemmeside

Mvh

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 19:44

> [...]
>
> Var det en Peter Plys bog du havde fået lavet ? Hvis ja, er jeg meget
> interesseret i at få adreesen til deres hjemmeside

Hej Henrik.
Det må du meget undskylde. Jeg havde ikke set, at det skulle være en Peter
Plys bog, men bare at barnet skulle være hovedperson.
Den side jeg snakkede om i går er
www.x-press-it.dk
Der er også en bog med en bamse, men det er sikkert ikke det du havde
forestillet dig.
Vil dog lige sige, at jeg varmt kan anbefale de bøger på ovennævnte side.
Det er der jeg har fået lavet en til min egen datter og også til andre børn
der skulle have en unik gave.
Jeg syntes selv de er rigtig søde, men det er selvfølgelig en smagssag.

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 19:50

> [...]
> børn
> der skulle have en unik gave.
> Jeg syntes selv de er rigtig søde, men det er selvfølgelig en smagssag.

øv øv øv :)

Men ovenstående hjemmeside har vi faktisk kig på, så hvis du kan anbefale
den er det jo bare et plus

Tak for hjælpen

Mvh

Henrik