Efterårsferie!!
Fra : Heidi B.

Dato : 06-10-04 07:18

I næste uge har både min søn på 23 mdr og min datter på 6 år efterårsferie.
Derfor vil jeg gerne foretage mig nogen ting med dem.
Det må meget gerne være kreative ting og udendørsting. Vi bor i
Sønderjylland, så så meget bliver der ikke lavet for børnene hernede og da
jeg selv skal kunne transporter mig derhen med tog eller bus må det ikke
være for langt væk.
Hvad ville i finde på??

Hilsen
Heidi B.

Fra : Rasine

Dato : 06-10-04 08:12

"Heidi B." <Heidi.Bojsen@kattentdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg selv skal kunne transporter mig derhen med tog eller bus må det ikke

Hvad med Madsbyparken i Fredericia eller Slotsøbadet i Kolding.

Mvh Pernille

Fra : Heidi B.

Dato : 06-10-04 08:39

> Hvad med Madsbyparken i Fredericia eller Slotsøbadet i Kolding.
>
> Mvh Pernille

Hej Pernille.

Madsbyparken synes jeg ikke er noget at køre efter. Der lægge en lige så god
legepark i Kolding Men det tager desværre 2 timer med tog herfra og
koster en mindre en formue.
Ellers rigtige gode forslag, bare lidt for langt væk. Men manden har
forhåbenlig fri den ene dag og så tager vi nemlig til Kolding

Knus
Heidi B.

Fra : Gitte

Dato : 06-10-04 08:57

Hejsa

> [...]
>jeg selv skal kunne transporter mig derhen med tog eller bus må det ikke

Hvad med en tur i svømmehallen, en "oplevelses-tur" i skov eller
strand - hvis vejret holder sig rimeligt pænt evt. med madpakker,
lave hjemmelavet slik (har lige set i Nettos reklame, at de har
forskellige startpakker, vingummi, flødeboller osv.) eller en tur på
biblioteket.

Det er nogle af de ting, der indgår i efterårsferien her hos os i
hvert fald...

MVH
Gitte