indretning af børneværelse
Fra : Charlotte Jensen

Dato : 06-10-04 05:26

Da vi snart skal flytte, skal jeg jo have indrettet børneværelser til begge
mine børn (Pernille på 6 år og Nikolai på 4 år).
Til pernille havde jeg tænkt lidt prinsesse stil og nikolai biler og
traktor.... MEN HVORDAN...
Har i nogle gode råd.... Meget gerne med billeder...

Fra : Mus

Dato : 06-10-04 06:08

Charlotte Jensen <charlotte78@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:416373df$0$291$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> traktor.... MEN HVORDAN...
> Har i nogle gode råd.... Meget gerne med billeder...

Åh det synes jeg lige nu er lidt svært - men skal da nok prøve, at komme på
nogle ideer hen af vejen.
Hvor store er værelserne?

Altså mht pigen o første omgang, hvis det skal være prinsessestil, er en
sengehimmel i en eller anden for ved næsten uundgåelig

Jeg tror også jeg ville lave en stil der ikke er alt for småpigeagtigt - i
hvert fald så det er let at ændre. Ville være synd hvis dit store arnejde
skulle laves helt om, om tre år.

LN