legetøj til en pige på 9
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 21:46

Hej
Vi står og skal købe lidt nyt legetøj til vores datter på 9 år. Hun
fortæller selv hvad hun gerne vil have, men vi vil gerne købe noget til
hende som hun måske ikke selv har tænkt på, som en lille ekstra
overraskelse. Så er det jeg lige ville spørge jer her inde, Hvad leger jeres
eller venners piger på den alder med? Hvad er in for tiden? Håber I vil
hjælpe mig lidt.
På forhånd tak.
Katrine

Fra : Cat

Dato : 05-10-04 22:17

"Katrine og Bo" <spedtsberg((2))c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeres
> eller venners piger på den alder med? Hvad er in for tiden? Håber I vil

Glasmaling
Harry Potter lego
Smykkefabrikation
Bolsjefabrikation (gå i det hele taget i Panduro hobby/Fredensborg
indkøbscentral/hvad-den-nu-hedder-for-tiden)
Gode bøger (magi - camillas bogklub)
Oplevelser (teater - biograf - ballet)

Tine

Fra : Mus

Dato : 06-10-04 04:33

Katrine og Bo <spedtsberg((2))c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41630718$0$256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
jeres
> eller venners piger på den alder med? Hvad er in for tiden? Håber I vil

Hmm undrer mig egentlig lidt over du spørger. Du skriver det er jeres egen
datter. Se lidt på hende, når hun leger med veninderen. Spørg hende hvad de
har leget når hun har været ovre ved veninderne.

Er det mig det er helt galt med? Har ikke selv børn endnu, så det kan jo
være det bare er mig der tror man kan have mere føling med disse ting!
Men selvfølgelig er det jo også altid rart med ekstre input og ideer - det
forstår jeg fuldt ud. Så overrakelsen kan blive rigtig god.

LN

Fra : Milea

Dato : 06-10-04 13:12

"Katrine og Bo" <spedtsberg((2))c.dk> wrote in

> [...]
> overraskelse. Så er det jeg lige ville spørge jer her inde, Hvad leger
> jeres eller venners piger på den alder med? Hvad er in for tiden?

Hej Katrine

Mine 2 ældste piger er hhv. 8 år og knap 11 år.

Mine leger utroligt meget med barbiedukker i adskillige afskygninger.
Hittet her er Bratz og Flavas dukker, hvor der findes masser af tilbehør
til, bla. tasker til dem selv.

Ellers er det Lego - kan ikke huske hvad det specifikt hedder, men det er
en legoserie for især piger, som er bygget op omkring 4 slotte - disse
'slotte' kan købes hver for sig, og ligger på en pris af ca. 600 kr, hvor
der følger et par legodukker og andet tilbehør med. Der kan købes dukker
i løssalg.

Harry Potter, både som lego, film og bøger.

Læsestof som især er in her, er prinsesse og witch bladene.

Diddle i alle afskygninger, men især de forskellige blokke, da der byttes
indbyrdes og med kammerater.

Mvh. Milea

Fra : so

Dato : 23-10-04 09:49