Lange underbukser til drenge!!!
Fra : Rasmussen

Dato : 02-10-04 11:49

Hej NG!

Jeg har været i byen i dag for at se, om jeg kunne finde lange underbukser
til Jakob på 4½ år, men det var da vist ikke lige det der var mest af.

Hvad gør I andre der har drenge på den alder?
Til piger er det jo strømpebukser og dem er der en million af i alle mulige
størrelser, mønstre og farver, men jeg tror jeg for svært ved at overbevise
Jakob om, at det er strømpebukser der er det "Store hit" her til vinter.

Eller er det bare slut med noget varmt under bukserne, når man ikke længere
kravler og er børnehavebarn?

Hvis I har nogle forslag til hvor sådan nogen kan købes til rimelige penge
modtages det gerne.

God weekend

Venlig hilsen Jakobs mor

Fra : Conny Nielsen

Dato : 02-10-04 12:05

> Jeg har været i byen i dag for at se, om jeg kunne finde lange underbukser
> til Jakob på 4½ år, men det var da vist ikke lige det der var mest af.

Ved at H&M har haft, i hver fald i postordre. Jeg købte for 2 år siden. Ved
dog ikke om de stadig har Men prøv

MVH

Conny

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 12:11

"Rasmussen" <fuck@you.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til Jakob på 4½ år, men det var da vist ikke lige det der var mest af.

> Hvis I har nogle forslag til hvor sådan nogen kan købes til rimelige penge

Tror det var i en Aldi reklame fra sidste uge, at jeg så lange underbukser
( samt undertrøjer ) til børn.
Hvis det ikke var Aldi, har det været Netto. Vi får nemlig ikke så mange
andre reklamer herude.

Mener at prisen var 60-80 kr. pr. sæt. Har desværre smidt reklamen ud, så
jeg er ikke helt sikker.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 14:21

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Mener at prisen var 60-80 kr. pr. sæt. Har desværre smidt reklamen ud, så
> jeg er ikke helt sikker.

Så har jeg lige været i Aldi, hvor de stadig havde undertøjssæt ( kortærmet
t-shirt + lange underbenklæder ).
Sættene kostede nu 50 kr. i vores lokale Aldi.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Cat

Dato : 06-10-04 17:06

> [...]

kortærmet
> t-shirt + lange underbenklæder ).
> Sættene kostede nu 50 kr. i vores lokale Aldi.

www.ellos.dk - drenge underbukser med selvlysende kranier!!! Stik den!

Tine

Fra : Søren Saxtorph

Dato : 02-10-04 12:12

> Jeg har været i byen i dag for at se, om jeg kunne finde lange
> underbukser til Jakob på 4½ år, men det var da vist ikke lige det der
> var mest af.

Kvikly har i denne måned uldundertøj inkl. lange underbukser fra str. 4-14
år
de koster 99,- for medlemmer og 149,- for ikke medlemmer.

Hilsen Carina

Fra : Mus

Dato : 03-10-04 10:06

Rasmussen <fuck@you.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:415e87b7$0$13741$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> kravler og er børnehavebarn?
>
> Hvis I har nogle forslag til hvor sådan nogen kan købes til rimelige penge

Prøv at søge på lange underbukser & børn på google. Der er mange
internetbutikker der sælger sådanne.

LN

Fra : Kim

Dato : 03-10-04 17:33

"Rasmussen" <fuck@you.com> skrev
> Hvad gør I andre der har drenge på den alder?

Tøj til Trolde, hjørnet Godthåbsvej/Falkonér allé

Magasin Kgs. Nytorv

Føtex.

Hold øre og øjne åbne, tal med andre, spørg på gaden,
spørg på institsion, spørg andre forældre, se reklameblade,
søg på nettet, send forespørgelser osv osv.

Det kan godt lde sig gøre.

Mvh Kim

Fra : Rasmussen

Dato : 07-10-04 21:16

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan godt lde sig gøre.
>
> Mvh Kim
>
> Øhhh, det er jo netop også det jeg gør nu

Venlig hilsen Jakobs mor