Farlige Forklaringer hvor ?
Fra : Kim

Dato : 30-09-04 12:54

Ved nogen her hvor jeg kan downloade følgende:

Farlige Forklaringer - DR-Dokumentar (Om afhøring
af børn i sager om incest og sex overgreb) [VCD &
PC-format].mpg

Det skal være gratis og jeg kan ikke selv finde den
nogen steder heller ikke på dr.dk
Farlige Forklaringer
Mvh Kim

Fra : Brian k

Dato : 30-09-04 15:28

Kim wrote:
> [...]
> af børn i sager om incest og sex overgreb) [VCD &
> PC-format].mpg
>
> Det skal være gratis og jeg kan ikke selv finde den

Hej

via programmet edonkey2000. Eller hvis du bor i nærheden af mig, så kan jeg
give den til dig på en CD.

send mig en mail!

mvh
Brian
spam at grov prik dk (email)

Fra : Kim

Dato : 01-10-04 09:50

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev
> via programmet edonkey2000.

Jo men jeg kan ikke få den til at virke.
Har du en TORRENT File jeg evt kunne bruge ?

> Eller hvis du bor i nærheden af mig, så kan jeg give den til dig på en
> CD.

Lyder fint. Jeg bor i Kbh.

> send mig en mail!

Gerne hvis jeg kunne finde ud af hvad den er ?

> mvh
> Brian
> spam at grov prik dk (email)

Mvh Kim