Huemor??
Fra : Andersen

Dato : 29-09-04 17:46

Min søn skal døbes og jeg har allerede 3 faddere nu...
Jeg tænkte på om "huemor" stadig eksitere? Da jeg har en lille fætter og i
kirken vil han nok dø af kedsomhed, for det sker ikke det helt vilde for en
på 9 år, og for at gøre det lidt mere intressant for ham kunne han jo være
huemor....
Hvad er hele betydningen med "huemor" Andet end at personen bærer huen under
dåben?

Mvh. Andersen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-09-04 17:54

> [...]
> være huemor....
> Hvad er hele betydningen med "huemor" Andet end at personen bærer huen

til min knægts dåb for 10 år siden var min, da meget unge, svigerinde huemor
og var meget stolt - vores ældre søskende stod faddere og hun var så huemor
og følte sig fuldt ud lige så betydningsfuld som de andre

om der er en dybere betydning aner jeg ikke. Men hvis lille fætter vil så
synes jeg da helt sikkert i skal gøre ham til en del af det.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Hans Hüttel

Dato : 30-09-04 21:51

In article <415ae6cd$0$217$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Andersen" <anita.andersen@tdcadsl.land-gæt-hvilket> wrote:

> [...]
> huemor....
> Hvad er hele betydningen med "huemor" Andet end at personen bærer huen under

Er en vis sans for huemor ikke påkrævet?

Hans

P.S. Undskyld, jeg kunne ikke lade være...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-09-04 22:10

> Er en vis sans for huemor ikke påkrævet?
>
> Hans
>
> P.S. Undskyld, jeg kunne ikke lade være..

lol - kom den lige ud af den blå luft eller har du arbejdet på den længe

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 01-10-04 12:43

Hans Hüttel er jo lige til ATS. Jeg vidste ikke engang at man kunne være
huemor

Sifs mor