En musmarkør for meget
Fra : Michael Knudsen

Dato : 31-10-04 14:37

Hej.

Jeg har lige prøvet at installere Ubuntu for at se, hvad det er for
noget, og det ser da i grunden ganske spændende ud. Desværre har jeg et
lille problem: Når Gnome er startet op, er der ud over den rigtige
musmarkør også en markør midt på skærmen (et stort fedt X som i f.eks.
fvwm), som ikke er til at få væk. Hvordan mon man kan få det væk?

Et andet problem: I Ubuntu virker min mousepad, som den skal ...
desværre! Er der mon ikke en måde, hvorpå man kan slå den (irriterende)
funktion fra, at man kan klikke ved at trykke på selve mousepadden?

--
Michael Knudsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-10-04 17:33

Michael Knudsen skrev:

> desværre! Er der mon ikke en måde, hvorpå man kan slå den
> (irriterende) funktion fra, at man kan klikke ved at trykke på selve
> mousepadden?

Wow.. det er den understøttelse og feature alle andre higer efter at få
til at virke - og så vil du slå den ihjel

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael Knudsen

Dato : 31-10-04 22:14

Martin Johansen [6000] wrote:

> Wow.. det er den understøttelse og feature alle andre higer efter at få
> til at virke - og så vil du slå den ihjel

Jeg har nu til min store skræk opdaget, at den feature også fungerer i
Mandrake 10.1. Det er til at få spat af! Mousepadden er alt for følsom.

--
Michael Knudsen

Fra : Sune Vuorela

Dato : 31-10-04 22:18

On 2004-10-31, Michael Knudsen <knudsen@imf.au.dk> wrote:
> Jeg har nu til min store skræk opdaget, at den feature også fungerer i
> Mandrake 10.1. Det er til at få spat af! Mousepadden er alt for følsom.

Er det ikke noget der kan justeres?
Jeg har en bunke parametre jeg kan skrue på i min xf86-config-4-fil, jeg
ved ikke helt hvad de kan, men jeg har i hvert fald mulighed for at
forsøge noget.

--
Sune