Forskel på Mandrake Powerpacks?
Fra : Steen

Dato : 28-10-04 11:37

Hej,

er der nogen der kender forskellen på Mandrake Powerpack og
Powerpack+?

Powerpack har ca. 3400 packer og Powerpack+ har 8100.

Jeg bruger computeren som privat desktop, og har ikke noget server
kørende af nogen slags.

Vil jeg have noget at bruge de mange ekstra pakker til?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen

Steen
--

Right now your PC is bored. It could be earning you cash instead!
<http://peer.gomez.com/peernetwork/jsp/application.jsp?Referrer=spunk99>

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 28-10-04 21:52

Den Thu, 28 Oct 2004 12:36:57 +0200. skrev Steen:

> [...]
> kørende af nogen slags.
>
> Vil jeg have noget at bruge de mange ekstra pakker til?

Powerpack+ indeholder også programmer der er pakket af andre end
Mandrake, de såkaldte "contrib" og "jpackage" pakker. Du kan se hvilke
pakker det er, fx på http://klid.dk/sw/mandrake/10.1/media/contrib/ og
http//klid.dk/sw/mandrake/10.1/media/jpackage - Det er svært at sige om
det er noget du har brug for. Men der er mange pakker som ikke er
specielt for serverbrug. Jeg bruger selv en del af dem. Alle pakkerne er
også gratis tilgængelige på nettet, fx ovennænte steder.

Hilsen
keld