Meget af software på tysk?!
Fra : Mathias

Dato : 24-10-04 18:47

Hej allesammen!

Jeg håber I kan hjælpe, mit problem er virkelig frustrerende...
Efter jeg har haft en tysker på besøg har jeg sat Linux Mandrake til
tysk. Men! Nu har jeg fjernet "tysk" fra listen over sprog, men meget
af min software er stadig på tysk... Jeg er sikker på at jeg bare skal
noget der er helt simpelt i Linux verdenen, problemet er bare, at jeg
kun har haft Linux i 2 uger, så jeg ved ikke hvad problemet skyldes.

Hvordan ændrer jeg sproget på den halvdel af min software der er tysk?
--
Mvh. Mathias | @: mathias
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org) @ mrside

Fra : andy

Dato : 26-10-04 01:24

Mathias skrev:
> [...]
> kun har haft Linux i 2 uger, så jeg ved ikke hvad problemet skyldes.
>
> Hvordan ændrer jeg sproget på den halvdel af min software der er tysk?
Køre du ked eller gnome windows manger?

Fra : Mathias

Dato : 26-10-04 07:37

Tuesday 26 October 2004 02:24 sagde andy noget à la dette i
dk.edb.system.unix:

KDE.