Linux magasiner
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-04 18:32

G'aften i stuerne.

Jeg sidder og bliver lidt hub på at abb. på et Linux magasin i bladform.

http://www.linuxjournal.com/
samt
http://www.linuxformat.co.uk/

De 2 ved jeg findes. Findes der andre? Sprog skal helst være engelsk men
dansk kan også gå.

Hvilket magasin kan anbefales af ovenstående og/eller andre?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-10-04 21:08

Martin Johansen [6000] <visit_my@website.tuxx.dk> skrev 2004-10-23:
> G'aften i stuerne.
>
> Jeg sidder og bliver lidt hub på at abb. på et Linux magasin i bladform.
>
> http://www.linuxjournal.com/
> samt
> http://www.linuxformat.co.uk/

Jeg er meget glad for linux journal som jeg har læst i en del år. Meget
højt niveau og interesandte emner. Hvis du vil prøve det lidt kan det købes
flere steder i DK. Bla. flere DSB kiosker.

Det andet blad kender jeg ikke.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Steen Eugen Poulsen

Dato : 23-10-04 20:58

On lør, 2004-10-23 at 19:32 +0200, Martin Johansen [6000] wrote:
> Jeg sidder og bliver lidt hub på at abb. på et Linux magasin i bladform.

Københavns Hovedbanegårds store blad forretning havde Linux bladene
sidst jeg var forbi. Så der kan du købe dem og se hvad der er vær at
abonnere på.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 01:59

Steen Eugen Poulsen skrev:

> Københavns Hovedbanegårds store blad forretning havde Linux bladene
> sidst jeg var forbi. Så der kan du købe dem og se hvad der er vær at
> abonnere på.

Jeg må forbi Kolding Hovedbanegård ( og se om de har nogle af
bladene.

Fra : L[x]

Dato : 23-10-04 21:13

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> dansk kan også gå.
>
> Hvilket magasin kan anbefales af ovenstående og/eller andre?

Linux Format er et ganske fremragende og sobert magasin, om end en
anelse skræmmende for nybegyndere. Kan anbefales. Linux Journal husker
jeg som et ligeledes fremragende magasin, dog er det lang tid siden jeg
sidst har haft fat i et.

Som nævnt af andre kan de normaltvis købes i DSB koisker, dog til ca.
det dobbelte af normal prisen. Dvs. at LF koster 150 - 170 kr. hos DSB.
Rent ågeri. Overvej om det ikke er besværet værd at købe via respektive
sites.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 01:58

L[x] skrev:

> [...]
> det dobbelte af normal prisen. Dvs. at LF koster 150 - 170 kr. hos DSB.
> Rent ågeri. Overvej om det ikke er besværet værd at købe via

Shit mand... for det dobbelte kan jeg købe 12 udgaver over deres
hjemmeside...

Ja det skal helt klart købes overnettet så da.