Godt brænder program til både lyd-cd og da~
Fra : Mathias

Dato : 20-10-04 21:06

Hej alle

Har nogle navnene på de bedste Linux programmer til brænding af cder?
Skal både kunne brænde musik-cder og almindelige data-cder.

Pfh. tak

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk
Registrered Linux user #369699 (http://counter.li.org)

Fra : Kristian Thy

Dato : 20-10-04 21:13

Mathias uttered:
> Har nogle navnene på de bedste Linux programmer til brænding af cder?
> Skal både kunne brænde musik-cder og almindelige data-cder.

Jeg har hørt at cdrecord skulle være udemærket.

--
-- [ kristian ] --------------------------------------------------------
--------------- [if( you->toppost() ) { killfilter->append( you ); }] --

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 20-10-04 21:14

On Wed, 20 Oct 2004 22:05:57 +0200, Mathias wrote:

> Har nogle navnene på de bedste Linux programmer til brænding af
> cder?

cdrecord.

Hvis du vil have et grafisk interface kan xcdroast været et bud.

Mvh.

--
"Note, too, the lack of any steering mechanism." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Christian Iversen

Dato : 20-10-04 21:25

Mathias wrote:

> Hej alle
>
> Har nogle navnene på de bedste Linux programmer til brænding af cder?
> Skal både kunne brænde musik-cder og almindelige data-cder.

cdrecord eller cdrdao. K3b er et glimrende grafisk program der bruger
førnævnte programmer.

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 20-10-04 22:00

> Har nogle navnene på de bedste Linux programmer til brænding af cder?
> Skal både kunne brænde musik-cder og almindelige data-cder.

Jeg er lige begyndt at bruge k3b og det ser rigtig godt ud, er meget
brugervenligt og umiddelbart mere imødekommende end xcdroast (OK, det er et
stykke tid siden jeg sidst har brugt det så det kan være blevet bedre med
tiden).

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 22:33

Thomas Dahl Pedersen skrev:

> [...]
> brugervenligt og umiddelbart mere imødekommende end xcdroast (OK, det er
> et stykke tid siden jeg sidst har brugt det så det kan være blevet bedre

xcdroast er ikke blevet bedre. K3B er stadig kongen. DESVÆRRE afhængig
af KDE-libs

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-10-04 00:59

On Wed, 20 Oct 2004 23:33:14 +0200, Martin Johansen [6000] wrote:

> xcdroast er ikke blevet bedre. K3B er stadig kongen. DESVÆRRE afhængig
> af KDE-libs
Har du prøvet gcombust? Det er nemlig ikke afhængig af KDE-libs, men af
Gnome-libs.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Q:   What do you get when you cross the Godfather with an attorney?
A:   An offer you can't understand.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-10-04 09:03

Michael Rasmussen skrev:

> Har du prøvet gcombust? Det er nemlig ikke afhængig af KDE-libs, men af
> Gnome-libs.

Pest eller Kolera

Jeg har lidt gnomelibs inde så den prøver jeg lige!