lukker browser
Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-10-04 22:10

Jeg har lige haft en mærkeligt problem. Jeg bruger Mozilla og ville lægge en
ny hjemmeside som bogmærke, men når jeg bad browseren gemme hjemmesiden,
lukkede den ned. Det har den ikke gjort med andre hjemmesider før. Hvad kan
problemet være.
) Hans
PS! Hjemmesiden jeg forsøgte at bogmærke var 'danmarks pædagogiske
universitet', dpu kaldet.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 19-10-04 22:14

Jeg har også en Netscape-browser, hvor jeg godt kan bogmærke nævnte
hjemmeside uden problemer! Jeg kan godt se, at svaret til mig vel er at
bruge Netscape, men det irriterer mig at min Mozilla ikke kan det samme!
9 Hans

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-10-04 22:25

On Tue, 19 Oct 2004 23:09:51 +0200, Hans wrote:

> [...]
> hjemmesiden, lukkede den ned. Det har den ikke gjort med andre
> hjemmesider før. Hvad kan problemet være. )

En fejl?

Det virker for mig med Mozilla 1.7.3.

Du kan jo kigge forbi bugzilla og se om du er den eneste der har
fundet en fejl i Mozilla:
<https://bugzilla.mozilla.org/>

Mvh.

--
"You can't write a chord ugly enough to say what you Adam Sjøgren
want sometimes, so you have to rely on a giraffe asjo@koldfront.dk

Fra : Villum Sejersen

Dato : 20-10-04 05:42

Hans Houmøller wrote:
> [...]
> problemet være.
> ) Hans
> PS! Hjemmesiden jeg forsøgte at bogmærke var 'danmarks pædagogiske

Hvad version af Mozilla under hvilket operativsystem? Hvad dato har
Gecko i den version?

Samtlige de Gecko-baserede browsere, jeg p.t. har installeret på min
debian testing/unstable (Firefox 0.9.3, Mozilla 1.7.3, Epiphany 1.2.8 og
Galeon 1.3.17), brager ned, når jeg forsøger at åbne http://www.dpu.dk/
- så noget er der vist om problemet.

Det samme gælder i øvrigt http://www.fotomuseum.dk/ - Danmarks
Fotomuseum i Herning.

Firefox 1.0PR1 under Windows XP-SP2 kan derimod åbne de to sider, som er
genereret med vidt forskellige applikationer (WebtopONE CMS og Adobe
GoLive). Jeg har dog begge mistænkt for stadig at være belemret med
gammeldags browserversionstjek i stedet for funktionalitekstjek.

--
med venlig hilsen Villum Sejersen

http://home20.inet.tele.dk/vsevisit

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-10-04 06:24

On Wed, 20 Oct 2004 06:42:23 +0200, Villum Sejersen wrote:

> Samtlige de Gecko-baserede browsere, jeg p.t. har installeret på min
> debian testing/unstable (Firefox 0.9.3, Mozilla 1.7.3, Epiphany 1.2.8 og
> [...]
Jeg har samme versioner som dig, og kan sagtens se de nævnte sider. Dog,
hvis jeg tillader flash på siderne, går siden i en uendelig download
lykke, men det har ingen indflydelse på funktionaliteten.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Parenthesise to avoid ambiguity.
- The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-10-04 11:03

Villum Sejersen skrev:

> [...]
> på min debian testing/unstable (Firefox 0.9.3, Mozilla 1.7.3,
> Epiphany 1.2.8 og Galeon 1.3.17), brager ned, når jeg forsøger

Det gør hverken FireFox eller Mozilla på min Debian/unstable.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup · Copenhagen · Denmark
http://www.magnetic-ink.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 11:38

Klaus Alexander Seistrup skrev:

> Det gør hverken FireFox eller Mozilla på min Debian/unstable.

Det gør Firefox til gengæld her på min maskine dog ikke med dpu men med
så mange andre sites

Popup-stopperen i PR-udgaven er rent ud sagt elendig.. den lader popups
komme frem hvor 0.9 ikke gjorde det.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Villum Sejersen

Dato : 20-10-04 18:43

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det gør Firefox til gengæld her på min maskine dog ikke med dpu men med
> så mange andre sites
>
> Popup-stopperen i PR-udgaven er rent ud sagt elendig.. den lader popups
> komme frem hvor 0.9 ikke gjorde det.

Jeg må med skam at melde tilstå at jeg ikke aner, om det skulle være
manglende flash-support, der er synderen (faktisk aner jeg ikke, om jeg
overhovedet har flash-support i nogen af de fire browsere; det er i
hvert fald kun tilfældet, hvis det skulle være standard for den
pågældende browser; jeg ser intet behov for at installere det separat),
samt at jeg ikke rigtig orker, grundigt at undersøge spørgsmålet om
hvorfor Gecko-basede browsere crasher, før firefox 1.0xx bliver frigivet
til debian.