OpenOffice på tysk - hjælp mig :-)
Fra : Mathias

Dato : 12-10-04 17:39

Hej alle

Jeg har fornylig fået installeret Linux Mandrake på min PC. OpenOffice
fulgte med, men når jeg starter det op er det tysk. Det eneste jeg har
fundet ud af at rette er stavekontrollen.
Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg ændrer sprogene på selve
programmerne?

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk

Fra : Mathias

Dato : 12-10-04 18:50

Tuesday 12 October 2004 18:38 sagde Mathias noget à la dette i
dk.edb.system.unix:

> [...]
> fundet ud af at rette er stavekontrollen.
> Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg ændrer sprogene på selve

Forresten: Jeg har lige fundet ud af, at mange andre programmer er på
tysk. F.eks. "The GIMP".
Det er ca. halvdelen af mine programmer der er tyske. Jeg har tjekket
mine language-indstillinger igennem, de står til:
English (US)
Danish

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk

Fra : Mathias

Dato : 13-10-04 15:03

Tuesday 12 October 2004 18:38 sagde Mathias noget à la dette i
dk.edb.system.unix:

Nå, nu har problemet løst sig selv!
Jeg ved ikke hvad der gjorde det, men nu virker det.

--
Mvh. Mathias | @: mathias der bor på mrside *i* dk