sql-ledger og danske specialtegn ?
Fra : Kasper Skjødt Nielse~

Dato : 12-10-04 08:01

Hej

Er der nogen der har haft success med at køre SQL-Ledger på dansk?

uanset hvilken char-set jeg vælger i indstillingerne er det som om det
ikke virker, og de danske specialtegn ikke skrives korrekt. Hver gang
jeg går ind på siden skal jeg manuelt gå ind og vælge det rigtige
charset i browseren. Det underlige er, at det set ud til at være et
problem uanset om jeg vælger ISO-5988-1 eller UTF-8.

Ledgeren kører på en FC2, og jeg har også prøvet på en RH9 med samme
erfaring.

Som browser har jeg prøvet både FireFox for Linux og Windows, og MSIE
under Win2k og XP.

Det er PISSE irriterende......det er ikke kun sidens udseende der er
problemet, selve funktionaliteten ryger også, da den tilsyneladende
prøver at sende nogle af de danske special tegn som "post" eller "get"
eller et eller andet, ved sideskift....

Mvh
Kasper