Starte netscape
Fra : Allan Kusk

Dato : 08-10-04 16:52

Hej
Jeg har installeret netscape og kan starte den som root. Den ligger
i /usr/local/netscape. Hvordan starter jeg den som bruger?

Mvh Allan Kusk
Nybegynder dvs. man tager med højre hånds tommel og pegefinger.....

Fra : Allan Kusk

Dato : 08-10-04 17:04

Jeg skulle måske også have skrevet at jeg bruger KDE

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 08-10-04 17:02

Allan Kusk wrote:
> Jeg skulle måske også have skrevet at jeg bruger KDE

Så kunne du overveje at lave en "genvej" på skrivebordet.

Højreklik på skrivebordet: Create New -> File -> Link to Application.

(I min engelske KDE).

Skriv /usr/local/netscape/netscape i "Command" under 3. faneblad. Giv
også genvejen et navn under 1. faneblad.

Det burde være dét.

--
Steen Suder

Fra : Allan Kusk

Dato : 08-10-04 17:37

Fantastisk, det virker (det sker ikke så tit for mig).
Mange tak.

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 08-10-04 18:36

Allan Kusk wrote :

> Jeg skulle måske også have skrevet at jeg bruger KDE

I Kmenuen går du ind under "Settings" og kører "Menu Updating Tool" så
skulle Netscape dukke op i undermenuen "Internet".
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 08-10-04 16:57

Allan Kusk wrote:
> Hej
> Jeg har installeret netscape og kan starte den som root. Den ligger
> i /usr/local/netscape. Hvordan starter jeg den som bruger?

Hvad skriver du som root for at starte programmet?

--
Steen Suder