MS Windows
briani 27239
Mus "fryser"
Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 31-10-04 18:18

Jeg har det meste af dagen i dag bøvlet med min mus, som pludselig fryser og
ikke kan få cursoren til at flytte sig. - Jeg har prøvet at skifte
batterierne i musen, men uden resultat. - Ind i mellem virkede musen
pludselig igen, men efter kort tid frøs den atter.
Jeg lavede så systemgendannelse tilbage til den 28.10., og så virker den
igen. Tillige har jeg kørt en komplet virustest, som ikke viste noget
forkert.
Er der nogen der har oplevet lignende, og hvad kan der evt. være galt? - Jeg
har prøvet at skifte musen ud med en med hale, men det hjalp heller ikke.

Mvh
Erik

---

Fra : John

Dato : 31-10-04 18:58

"Erik Kirkeby Rasmussen" skrev i en meddelelse

> [...]
og
> ikke kan få cursoren til at flytte sig.

> Tillige har jeg kørt en komplet virustest, som ikke viste noget

Godt forsøgt Erik. Netop virus kan få musen til at opføre sig underligt, har
vi oplevet.

Prøv evt at gen-installere/opdatere muse-driveren.

Mvh John