MS Windows
briani 27239
Krav til administratorrettigheder ved PC-s~
Fra : jo

Dato : 30-10-04 16:45

Jeg har netop installeret spillet Call Of Duty, men kan ikke starte det i
single player mode, og får fejlmeddelelsen "Please login with administrator
privilege and try again".
Jeg har prøvet at reinstallerer spillet, men ligemeget hjælper det.
Jeg kører XP Home edition med servicepack 2, der i øvrigt også smadrede min
internetforbindelse!
På forhånd tak.

Jo.

Fra : ///JJ

Dato : 30-10-04 18:36

jo wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet at reinstallerer spillet, men ligemeget hjælper det.
> Jeg kører XP Home edition med servicepack 2, der i øvrigt også

Du skriver ikke om du ønsker hjælp med at få spillet til at virke, eller om
du ønsker hjælp til at afgøre om du er administrator eller hvordan du får
det....

Step 1: Er du logget ind som administrator (eller en konto med administrator
rettigheder)?

///JJ

Fra : jo

Dato : 30-10-04 19:56

> [...]
> får det....
>
> Step 1: Er du logget ind som administrator (eller en konto med

Hej,

Jeg er logget in som administrator, men får alligevel fejlmeddelelsen.

Jeg vil meget gerne have hjælp til at få startet spillet op, men det ser
umiddelbart ud som om Windows/rettighederne spærrer for åbning af spillet.
Jeg har ingen problemer med at spille multiplayerdelen.

Jeg har i øvrigt ikke haft disse problemer før. De er først dukket op nu,
efter at jeg har installeret "Call Of Duty" og efterfølgende "Rainbow Six",
der giver samme fejlmeddelelse.

Jo.