MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Multisession på DVD/CD-RW i Nero
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 30-10-04 12:48

Når jeg forsøger at lave en multisession på en DVD/CD-RW skive i Nero 6.3
kan jeg godt vælge at lave den, men når jeg så efterfølgende vil brænde
noget mere på skiven, så melder den at skiven ikke er tom.

Er det ikke muligt at lave multisession DVD/CD-RW skiver?

Jimmy

Fra : ///JJ

Dato : 30-10-04 13:50

Jimmy E. Frederiksen wrote:
> [...]
> brænde noget mere på skiven, så melder den at skiven ikke er tom.
>
> Er det ikke muligt at lave multisession DVD/CD-RW skiver?

Først og fremmest, så må du lige skille de to skiver ad, og så prøve igen,
en ad gangen. *GGGG*
Altså, du har enten en CD-RW eller en DVD-RW....

Til dit spørgsmål kan jeg kun svare jo, det kan lade sig gøre. Men du må
ikke "lukke" skiven når du brænder. Det er en indstilling i dit
brænderprogram.

///JJ

Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 31-10-04 16:02

> Til dit spørgsmål kan jeg kun svare jo, det kan lade sig gøre. Men du må
> ikke "lukke" skiven når du brænder. Det er en indstilling i dit
> brænderprogram.

Den er jeg med på, men jeg tror den jeg har fundet "fejlen". Når man vælger
at brænde og starte en multidisc, så "glemmer" Nero disse indstillinger i
det øjeblik man ønsker at brænde. Altså når jeg vælger at brænde og får
samme vindue frem hvor jeg kan tjekke multisession indstillingerne - så er
pludselig sat til no multidisc.

Tak for hjælpen!

Jimmy

Fra : ///JJ

Dato : 31-10-04 16:55

Jimmy E. Frederiksen wrote:
> [...]
> vælger at brænde og får samme vindue frem hvor jeg kan tjekke
> multisession indstillingerne - så er pludselig sat til no multidisc.

Jeg synes Nero har rigtig mange af den slags problemer :-/
Måske der findes en patch til at kurere problemet - de ligger på
http://www.nero.com/en/updates.html

///JJ