MS Windows
briani 27239
SP2 - Lotus Domino Web Access
Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 29-10-04 10:42

Efter at have installeret SP2 til XP, kan jeg ikke mere gå på mit firmas
webmail, der ligger på en Lotus Domino Server.
Jeg har prøvet at deaktivere firewall - men det virker stadig ikke.
Kalenderen kan jeg sagtens se - det er alene mailene, der ikke kan vises.
Er der andre, der har oplevet lignende, og er der en løsning?

Mvh Steen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 29-10-04 23:10

"Steen Ulrick Madsen" <denne@virkerikke.dk> wrote in message
> [...]
> Kalenderen kan jeg sagtens se - det er alene mailene, der ikke kan vises.
> Er der andre, der har oplevet lignende, og er der en løsning?

Det samme problem har jeg, men jeg har ikke fundet en løsning :-/

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Sahl

Dato : 29-10-04 23:13

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> wrote in message

> "Steen Ulrick Madsen" <denne@virkerikke.dk> wrote in message
>
> Det samme problem har jeg, men jeg har ikke fundet en løsning :-/

Og efter jeg skrev det fandt jeg disse links;

http://www.convergens.dk/website/weblogs.NSF/0/85874056A8E25F18C1256F2A00332F6B?OpenDocument
http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?rs=0&q1=service+pack+AND+iNotes&uid=swg21181157&loc=en_US&cs=utf-8&cc=us&lang=en

Mvh
Henrik

Fra : Steen Ulrick Madsen

Dato : 30-10-04 10:13

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> wrote in message

> Og efter jeg skrev det fandt jeg disse links;

> [...]

Tak skal du have Henrik.
Jeg var også en del på nettet, for at finde en løsning.
Det eneste jeg kunne finde var, at SP2 skulle fjernes igen, eller der skulle
laves en del i opsætningen på serveren.
Det er gudskelov kun på den bærbare SP2 er installeret, på den faste puter
bliver SP2 ikke installeret foreløbigt.

Mvh Steen