MS Windows
briani 27239
SP 2 og Norton Antivirus
Fra : David

Dato : 28-10-04 13:41

Hej NG

Jeg ville høre hvordan det går med Service Pack 2 og Norton Internet
Security 2004, jeg har hørt at der har været nogle problemer mellem dem, ved
at Norton overhovede ikke startede eller også at det ikke beskyttede mod
virus. Jeg håber på nogle rimelig hurtige svar da jeg tænker på at
installere den her i den nærmere fremtid.

Mvh
David

Fra : Ricko.

Dato : 28-10-04 13:54

"David" <Divad@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virus. Jeg håber på nogle rimelig hurtige svar da jeg tænker på at
> installere den her i den nærmere fremtid.

Norton er slet ikke bygget til sp2 ,heller ikke den nye 2005 .

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-04 14:49

Ricko. wrote:
> Norton er slet ikke bygget til sp2 ,heller ikke den nye 2005 .

Hvad skulle problemet være ?

Min Nav 2004 ser da ud til at køre problemfrit - også efter opdatering til
SP2.

For god ordens skyld må vi hellere xfutte over i den rigtige gruppe, der
hedder dk.edb.sikkerhed.virus

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 28-10-04 22:10

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i melding

> "David" <Divad@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Norton er slet ikke bygget til sp2 ,heller ikke den nye 2005 .

Det er HELT feil !

Symantec har utgitt endringer som gjør at Microsoft's sikkerhetssenter kan
detektere STATUS på Norton produktene.
De har hele tiden fungert uten problemer, men de var slik programmert at
eksterne programmer ikke kunne gå inn og finne status i de.
Dette er omprogrammert og NIS / NAV er nå helt problemfritt med XP SP2.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no