MS Windows
briani 27239
Mærkelig opførsel af Win XP Pro
Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 27-10-04 22:23

Min PC er begyndt at opføre sig mærkeligt!

Jeg vil slette en fil på skrivebordet - trykker på delete-knappen - og hele
skrivebordet ryddes, for så at blive gendannet (inklusive filen, som skulle
slettes). Samme sker, hvis jeg højreklikker på musen (for at klikke slet i
rullemenuen).

Jeg har selvfølgelig scannet for virus - negativ.

Er der et klogt hovede derude, med et godt forslag?

Hilsen
Søren Pedersen

Fra : XoDeus

Dato : 28-10-04 13:17

Det er sikkert problemer med den Interne Hukommelse.
VIl du ikke være flink at indsætte en HiJackThis Log i denne tråd så kigger
jeg lige på det.

//Xodeus

Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 28-10-04 23:01

Hvad betyder lige "HiJack this log" - og hvordan gør man det? Den kender jeg
ikke - jeg er ikke så dreven i dette.
Hilsen
Søren

Fra : Troels Jensen

Dato : 30-10-04 16:57

Søren V. Pedersen wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Hvad betyder lige "HiJack this log" - og hvordan gør man det? Den kender jeg
> ikke - jeg er ikke så dreven i dette.

Det betyder, at du skal downloade 'HijackThis' fra nettet, køre det på
din computer og poste programmets logfil her.

http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html

--
Mvh.

Troels Jensen