MS Windows
briani 27239
Virus - cissi.worm.gen
Fra : Sam

Dato : 27-10-04 09:19

Hej

Jeg har et problem med windows. Jeg har åbenbart følgende virus, men lige
meget hvad jeg gør, og hvilke virus programmer jeg kører, så kommer den
forbanede!"#%¤& virus igen og igen.

Jeg har læst mig frem til, at det har noget med windows's genoprettelse at
gøre, men er ikke blevet helt klog på det. Jeg har McAfee virus check
installeret og har kørt Tren Micro fra deres hjemmeside. Den dukker stadig
op.

Er der nogen som kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

Sam

Fra : Torben

Dato : 27-10-04 13:18

"Sam" <prontosamfjerndether@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre, men er ikke blevet helt klog på det. Jeg har McAfee virus check
> installeret og har kørt Tren Micro fra deres hjemmeside. Den dukker

Du er i den forkerte gruppe.

Men slå systemgendannelse fra, ( går ud fra du kører xp) kontrolpanel -
system og genstart, prøv så at skanne igen
--
Mvh Torben

Fra : Sam

Dato : 27-10-04 21:31

> [...]
>
> Men slå systemgendannelse fra, ( går ud fra du kører xp) kontrolpanel -
> system og genstart, prøv så at skanne igen

Uppps sorry.

Tak for det, jeg prøver