MS Windows
briani 27239
Delt Kalender
Fra : Jens

Dato : 26-10-04 09:56

Hej der

Er der nogen mulighed for at dele kalenderen i Outlook xp mellem 15 - 20
brugere, uden adgang til exchange server. ?

Mvh Jens

Fra : Erik Panduro

Dato : 26-10-04 22:13

"Jens" <mkg@tuknet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej der
>
> Er der nogen mulighed for at dele kalenderen i Outlook xp mellem 15 - 20
> brugere, uden adgang til exchange server. ?
>
> Mvh Jens

Hej Jens

Prøv evt. denne

http://www.outlookfolders.biz/

- og der findes flere af samme slags

MvH
Erik

Fra : Jens

Dato : 26-10-04 23:03

"Erik Panduro" <erik@panduro.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.outlookfolders.biz/

Nu var formålet jo at spare den ret dyre exchange for et 10bruger net.......

> - og der findes flere af samme slags

Hmm, jeg må søge lidt, tak for indsatsen.

Mvh Jens

Fra : Asle Bjerva

Dato : 27-10-04 14:10

"Jens" <mkg@tuknet.dk> skrev i melding

> Nu var formålet jo at spare den ret dyre exchange for et 10bruger
> net.......

> Hmm, jeg må søge lidt, tak for indsatsen.

Her, for eksempel:
http://www.netpab.de/index.html
(dog ikke gratis)
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Jens

Dato : 27-10-04 17:49

"Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her, for eksempel: