nedsætte hastighed på Stofa
Fra : bo rattenborg

Dato : 15-05-01 07:21

I forbindelse med webdesign vil det være praktisk at kunne teste mine sider
med forskellige downloadhastigheder.

Er det muligt med et Surfboard SB3100 på et Stofa abonnement ?

Mvh
Bo Rattenborg

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-05-01 17:18

"bo rattenborg" <bo.rattenborg@[no spam]mail.dk> wrote in message
> I forbindelse med webdesign vil det være praktisk at kunne teste mine
sider
> med forskellige downloadhastigheder.

øhh, er det ikke nok med lidt beregning?

Fra : bo rattenborg

Dato : 15-05-01 18:49

> sider
>
> øhh, er det ikke nok med lidt beregning?

Det er for at teste noget animation der anvendes mens resten af siden
indlæses. - samt for at se hvordan en 'alm.' bruger oplever downloaden, og
jo tal er fine, men det vil være rart at kunne 'opleve' det.

Mvh
Bo

Fra : Lenny

Dato : 22-05-01 12:06

Hvis du oploader siden til en server, kan du så ikke bare låne et 56k modem
af en ven og så få et gratis abn hos en ISP, feks. basis hos TDC og prøve
dig frem.

MVH
Lennart