MS Windows
briani 27239
PC'en skal renses ?
Fra : Pablo

Dato : 25-10-04 07:03

Hej

Jeg har besluttet at formatere harddisken og geninstallere Win XP !
Hvordan gør jeg nu lige det ? og hvordan geninstallere jeg Win XP ?

Pablo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-10-04 07:11

Pablo wrote:
> hvordan geninstallere jeg Win XP?

Booter op på XP CDen og formaterer derfra.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Pablo

Dato : 25-10-04 08:03

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Booter op på XP CDen og formaterer derfra.
>
> --
> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Du må forklare lidt mere - hvordan booter man fx.
op på XP CDen ?

Pablo

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-10-04 08:10

Pablo wrote:
> "Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Du må forklare lidt mere - hvordan booter man fx.
> op på XP CDen ?
>
> Pablo

Går ind i bios og sikrer at der kan bootes fra CD. Lukker maskine,
sætter CD i drev, tænder maskine

--
Mvh, Ole Larsen - Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Dr.Magrethe

Dato : 25-10-04 09:18

Hej Paolo
Der er et meget omfattende spørgsmål du der stiller, med din tilsyneladende
lidt viden på lige dette område vil jeg nok råde dig til at få en til vise
dig hvordan, så ikke du
løber ind i alt for srore problemer.
Venlig hilsen og god fornøjelse
Mogens

Fra : Pablo

Dato : 25-10-04 09:39

Var bare lidt usikker mht. Win XP. Men man starter sådan set
bare en Win XP instal. og får så muligheden for at vælge en
instal. type hvor den først formatere og efterfølgende instal. ?

Er det helt forkert opfattet ?

Lars/Pablo

Fra : Poul Erik

Dato : 25-10-04 10:59

On Mon, 25 Oct 2004 10:38:33 +0200, "Pablo" <1@1.se> wrote:

> [...]
>bare en Win XP instal. og får så muligheden for at vælge en
>instal. type hvor den først formatere og efterfølgende instal. ?

Ja.

Når du har sat BIOS op til at boote fra CD'en, følger du bare hvad der
står på skærmen.

På et tidspunkt får du mulighed for at formattere harddisken. Husk at
få taget back up af mail og hvad du ellers har liggende (billeder
dokumenter mm.) Har du dette liggende på en seperat HD, så husk
hvilken så du ikke får slettet den forkerte.

Ellers er det lige ud af landevejen efter Windows forslag undervejs.

Og vil du så ikke være så venlig at svare under det du svarer på. Det
gør det lidt nemmere at læse.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--