MS Windows
briani 27239
Vil ikke sende vedhæftede filer
Fra : Dr.Magrethe

Dato : 23-10-04 21:16

Jeg kan godt sende almindelig mail, men så snart der er vedhæftet fil kan
jeg ikke sende, er der en behjælpelig sjæl som kan vejlede mig.

M.V.H.
Mogens

---

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-10-04 22:05

"Dr.Magrethe" <drmagrethe@msn.com> wrote:

>Jeg kan godt sende almindelig mail, men så snart der er vedhæftet fil kan
>jeg ikke sende, er der en behjælpelig sjæl som kan vejlede mig.

Hvilket operativ system, hvilket post program, og hvor stor er filen du
vedhæfter ??

<mlr>

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-04 22:09

Dr.Magrethe wrote:

> Jeg kan godt sende almindelig mail, men så snart der er vedhæftet fil kan
> jeg ikke sende, er der en behjælpelig sjæl som kan vejlede mig.

Du kan starte med at fortælle, om du evt. får en fejlmeddelelse, og
hvordan den i så fald ser ud.

Fortæl også, hvilket mailprogram, du bruger, hvilken slags fil du
forsøger at sende, hvilken internetudbyder du bruger, hvilken udgave af
Windows det drejer sig om, og om du for eksempel har installeret Service
Pack 2 (SP2), hvis det er Windows XP.

Fortæl også, om du tidligere har kunnet sende filer, og om du evt. har
ændret noget siden da (for eksempel installeret SP2).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
33 tips og tricks til Internet Explorer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-10-04 22:26

"Dr.Magrethe" <drmagrethe@msn.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt sende almindelig mail, men så snart der er vedhæftet fil kan
> jeg ikke sende, er der en behjælpelig sjæl som kan vejlede mig.
>
> M.V.H.
> Mogens

Hvis jeg læser din header rigtigt er du kunde hos TDC.
De har blokeret for visse filer, for at undgå virus. Bl.a. kan man ikke
sende exe filer. Jeg kan ikke huske alle de filer, som er blokeret, men det
står på deres hjemmeside.
man kan så omgå det ved at omdøbe filen.
Hvis den f.eks. hedder start.exe så omdøb den til start.xxx
og bed modtageren døbe den om igen, så virker det.

Kurt

Fra : Mogens Andersen

Dato : 24-10-04 06:24

Det hjalp mig meget når jeg omdøbte exe filene, så virker det.
1000 Tak for hjælpen allesammen
V.H.
Mogens