MS Windows
briani 27239
hjælp til mystisk fejlmelding!
Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 23-10-04 15:22

Hej

Når jeg vil logge på nettet kommer der en stor blå skærm inden modemlinien
er oprettet med en fejlmelding.

Alt andet virker fint på pc'en, det er kun når jeg vil på nettet.

Der er nogle muligheder med at starte op i fejlsikret tilstand eller
kontakte MS står der på den blå skærm.

Nogle der har en ide om hvad det kan være, (om det er en virus), jeg kører
XP med Norton og Zonealarm.

Hilsen
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-04 15:40

Underbjerg / Andersen skriver:

> Når jeg vil logge på nettet kommer der en stor blå skærm inden modemlinien
> er oprettet med en fejlmelding.

Var de ikke smart, hvis du sendte fejlmeldingen med her ?

Vi kan ike helt gætte, hvilken fejl du får

Prøv evt med fejlen i google.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe